football360 logo

صدرنشینی مشترک 7 ستاره؛ طلسم‌شکن بزرگ لیگ کیست؟

20 بهمن 1401 ساعت 18:008 نظر
ترافیک مدعیان برای رسیدن به کفش طلای لیگ بیست‌ودوم بیشتر شد اما همچنان شمار تعداد بیشتر گل زده از سوی یک بازیکن در فصل جاری، 6 گل است!

به گزارش فوتبال 360، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با ثبت 17 گل به پایان رسید، تا میانگین 2.12 گل زده در هر مسابقه به‌ثبت برسد. هواداران فوتبال امیدوار بودند که در هفته نوزدهم صدر جدول گلزنان دستخوش تغییر شود اما نه‌تنها تغییری در شمار گل‌های زده بهترین گلزنان فصل ایجاد نشد، بلکه تنور رقابت هم جذاب‌تر شد و 3 بازیکن دیگر هم توانستند خود را به جمع بازیکنان 6 گله لیگ برتر برسانند تا هیجان و رقابت برای رسیدن به کفش طلای لیگ بیست‌ودوم به اوج خود برسد.

4 ماه آقای گلی غیابی «لوکادیا»

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق پرسپولیس که حضور کوتاهی در فوتبال ایران داشت، آخرین‌بار در هفته دهم لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی گل پیروزی‌بخش سرخ‌پوشان پایتخت را به‌ثمر رساند و سپس در دیدار برابر مس کرمان حضور پیدا کرد و بعد از آن‌هم تصمیم به ترک ایران گرفت و دیگر در لیگ برتر بازی نکرد. با وجود گذشت نزدیک به 4 ماه از آخرین گل یورگن لوکادیا در لیگ ایران، اما او همچنان با 6 گل زده در کورس بهترین گلزنان لیگ قرار دارد و اگر بر مبنای بازی بخواهد جدول مرتب شود، او بهترین آمار را در قیاس با سایر رقبا به‌ثبت رسانده است!

3 مدعی جدید برای کفش طلا

عارف رستمی که متخصص گل زدن در دقایق پایانی است، در آخرین لحظه تقابل مس کرمان و گل‌گهر سیرجان موفق به گلزنی شد و دروازه گل‌گهر را فرو ریخت تا هم برد را از شاگردان امیر قلعه‌نویی بگیرد، هم تیمش را به یک امتیاز ارزشمند برساند و هم خود را به جمع بهترین گلزنان لیگ اضافه نماید و 6 گله شود. رستمی هفته گذشته در واپسین لحظات تقابل مس - استقلال با یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه علیرضا رضایی را باز کرده بود.

حامد شیری هم در ادامه سریال پنالتی‌هایش، این‌بار در جدال با رشید مظاهری پیروز شد تا با 5 بار گلزنی از روی نقطه پنالتی بتواند خود را به صدر جدول گلزنان برساند و نامش به عنوان یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای کفش طلا به‌میان آید. محمدرضا آزادی ستاره آماده این روزهای آلومینیوم اراک هم در ادامه روزهای خوبش در لیگ بیست‌ودوم، در روز پیروزی خانگی شاگردان مهدی رحمتی به کمک آلومینیوم آمد و گلزنی کرد تا او هم در جدول گلزنان 6 گله شود.

3 ستاره نامدار لیگ طلسم‌شکنی می‌کنند؟

رضا اسدی، محمد عباس‌زاده و شهریار مغانلو دیگر گلزنان برتر لیگ بیست‌ودوم بودند. بازیکنانی که در هفته نوزدهم ناکام در گلزنی بودند و نتوانستند به‌شمار گل‌های خود در فصل جاری اضافه کنند تا با 6 گل زده همچنان در صدر جدول گلزنان بمانند و 4 رقیب دیگر را در کنار خود در مسیر رسیدن به کفش طلا ببینند. البته که از میان 4 رقیب، یورگن لوکادیا دیگر در فوتبال ایران حضور ندارد و این 3 مدعی اصلی آقای گلی می‌توانند در غیاب مهاجم هلندی پرسپولیس، امیدوار به رسیدن به کفش طلای لیگ بیست‌ودوم باشند.

سجاد بازگیر، محمد محبی و رامین رضاییان بازیکنان 5 گله لیگ بیست‌ودوم هستند که بازگیر و محبی در گلزنی ناکام بودند و رضاییان هم به دلیل محرومیت در فهرست سپاهان برای دیدار با فولاد خوزستان حضور نداشت تا با 3 تغییر مهم در جدول گلزنان، هفته نوزدهم کارش را به پایان برساند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری