football360 logo

فوتبال کافی نیست؛ رونالدو و انتقال تجارت به خاورمیانه

28 بهمن 1401 ساعت 10:069 نظر
کریستیانو رونالدو قصد دارد در عربستان یک شعبه از رستوران‌های خود را افتتاح کند.

به گزارش فوتبال 360، برای کریستیانو رونالدو مرز مفهوم خاصی ندارد. این اسطوره پرتغالی دنیای فوتبال ماه‌های ابتدایی حضور خود در عربستان سعودی را طی می‌کند و در حال هماهنگ شدن با تیم جدید خود النصر و محل زندگی خود در ریاض است اما این موضوع تاثیری روی علاقه کریستیانو به تجارت ندارد. او همواره به دنبال موقعیت‌های جدید برای توسعه کسب و کار خود است و حالا قرار  شده مردم ریاض را غافلگیر کند.

اسطوره پرتغالی و رستوران ایتالیایی در ریاض
رونالدو در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی که با 547 میلیون دنبال کننده رکورددار است، نوشت: «شما را به رستوران ایتالیایی و محبوب خودم در مادرید دعوت می‌کنم. دعوتی که به زودی در خاورمیانه هم خواهد بود.» «توتو» نام یکی از پروژه‌های غذایی محبوب کریستیانو رونالدو است که این اسطوره پرتغالی دنیای فوتبال به آن علاقه پیدا کرده است. رونالدو قصد دارد این پروژه را پس از پیاده کردن در مادرید حالا به عربستان برده و با افتتاح یک رستوران خاص ایتالیایی در ریاض، اولین پروژه تجاری و مستقل خود در خاورمیانه را کلید بزند.او پیش از این و با همکاری رافائل نادال، اسطوره تاریخ تنیس، در امارات متحده عربی نیز اقدام به افتتاح رستوران کرده بود.

رستورانی که در ریاض افتتاح خواهد شد با نسخه‌های معمول متفاوت خواهد بود و قرار است مشتریان حضور در ایتالیا در دهه 50 و 60 میلادی را تجربه کنند. تمامی غذاها و نوشیدنی‌ها با مواد اولیه اصیل تهیه و در فضایی کاملا نوستالژیک به مشتریان عرضه خواهد شد.
افتتاح رستوران و خرید هتل از جمله فعالیت‌های محبوب کریستیانو رونالدو است که پس از بازنشستگی او در دنیای فوتبال می‌تواند به شکل ویژه ای گسترش پیدا کند. البته او در زمینه‌های دیگری همچون خرید خانه و ویلا و البته سفارش خودروهای لوکس و کم نظیر و در برخی موارد بی نظیر هم فعال است. یکی از جدیدترین اقدامات رونالدو برای افزایش سطح رفاه خانواده پر جمعیتش، تعویض هواپیمای شخصی است که طبق گزارش برخی رسانه‌ها به زودی رخ خواهد داد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری