football360 logo

روز مهم از راه رسید؛ «آلوز» به دنبال تاریخ‌سازی در آبادان

07 اسفند 1401 ساعت 12:0022 نظر
هافبک پرتغالی تراکتور این فرصت را دارد تا بتواند با رکوردشکنی نام خود را وارد تاریخچه لیگ برتر کند.

به گزارش فوتبال 360، سعید صادقی ستاره مصدوم این روزها پرسپولیس که فصل گذشته در گل‌گهر سیرجان حضور داشت، توانست 12 بار در نقش بازی‌ساز در ترکیب سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی بدرخشد؛ درخشش صادقی باعث شد تا رکورد بیشترین پاس گل در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران در یک فصل (هم 16 تیمی و هم 18 تیمی) شکسته شود و به‌نظر می‌رسد که رکورد ثبت شده از سوی سعید صادقی جاودانه بماند و مدت‌ها کسی نتواند آن را تکرار کند اما ستاره تازه‌وارد تراکتور علیه همه معادلات قد علم کرد.

ریکاردو آلوز از همان هفته نخست حضورش در لیگ برتر خود را هافبکی بازی‌ساز نشان داد و توانست در 3 بازی ابتدایی تراکتور در لیگ بیست‌ودوم، 3 پاس گل به نام خود به‌ثبت برساند که آماری جالب‌توجه بود و انتظار می‌رفت که آلوز بتواند به سوی رکوردشکنی حرکت کند که حالا این اتفاق برای ستاره پرتغالی در حال محقق‌شدن است و او یک گام دیگر تا رسیدن به رکورد صادقی فاصله دارد.

«ریکاردو» و رویای دبل در آبادان

تراکتور تبریز در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در آبادان میهمان تیم قعرنشین صنعت‌نفت است. شاگردان پاکو خمس به‌دنبال آن هستند تا با عبور از سد صنعت‌نفت بتوانند همچنان در قامت یک مدعی کارشان را در لیگ بیست‌ودوم پیش ببرند اما انگیزه‌های ریکاردو آلوز متفاوت است و او در کنار کمک به تیمش برای اوج‌گیری، در تلاش است تا بتواند آمار خود را هم در فصل جاری دست‌نیافتنی‌تر کند و به سوی تاریخ‌سازی حرکت نماید.

آلوز تا پایان هفته بیستم موفق شده 11 پاس گل بدهد که آماری خیره‌کننده است و او حالا 10 هفته فرصت دارد تا با ثبت حداقل 2 پاس گل از رکورد سعید صادقی گذر کرده و نام خود را وارد تاریخچه لیگ برتر فوتبال ایران کند. ستاره پرتغالی به‌دنبال آن است تا در آبادان تاریخ‌سازی‌اش را تکمیل کرده و با درخشش مقابل قعرنشین لیگ بیست‌ودوم، با گذر از رکورد صادقی، خود را رکورددار ثبت پاس گل در یک فصل معرفی کند.

«آلوز» به‌دنبال حمله به رکورد «خلعتبری»!

هافبک پرتغالی قراردادش را تا پایان لیگ بیست‌وچهارم تمدید کرده و اگر برای او مشکلی خاصی پیش نیاید و تا پایان مدت قراردادش در تراکتور بماند، ریکاردو آلوز این فرصت را دارد تا با تداوم عملکرد خیره‌کننده‌اش در گل‌سازی به رکورد بیشترین پاس گل در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران برسد که آماری منحصربه‌فرد و جالب‌توجهی است.

محمدرضا خلعتبری وینگر کهنه‌کار تیم آلومینیوم اراک بعد از یک دهه حضور در لیگ برتر توانسته جمعاً 74 پاس گل بدهد اما آلوز این فرصت را دارد تا در 70 بازی باقی‌مانده از مدت قراردادش با تراکتور، این رکورد را بشکند و یک افتخار دیگر را هم به کارنامه فوتبالی خود اضافه کند. البته که هنوز روزهای زیاد و پیش‌بینی نشده‌ای در راه ریکاردو آلوز وجود دارد اما اگر او بتواند روند فوق‌العاده خود را حفظ کند، یک تاریخ‌سازی دیگر برای ستاره پرتغالی چندان دور از دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری