football360 logo

پوگبا سرانجام آماده بازی شد؛ اگر دوباره مصدوم نشوی!

08 اسفند 1401 ساعت 19:30
با تایید الگری، پوگبا قادر است مقابل تورینو به میدان برود.
به گزارش فوتبال 360، یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌های تابستان، خروج پوگبا از منچستریونایتد به مقصد یوونتوس بود و درحالی که پیش‌بینی می‌شد یوونتوس با حضور پوگبا تبدیل به همان یوونتوسِ گذشته تحت هدایت الگری شود، شرایط تیم‌ها کاملاً متفاوت شد و علاوه بر آنکه منچستریونایتد رختکنش را یکدست و آرام شده دید، یوونتوس به بحران وارد شد و پوگبا با مصدومیتی طولانی مدت، برچسب یک خرید بد را دریافت کرد.
پوگبا که آخرین بار در دیدار دوستانه پیش‌فصل مقابل گوادلاخارا، یک نیمه به میدان رفته و سپس مصدوم شده بود با مصدومیت‌های سریالی مواجه شد و علاوه بر آنکه جام‌جهانی را از دست داد، هنوز موفق به انجام بازی برای یوونتوس نشده است. درحالی که تیم تحت هدایت الگری سه‌شنبه شب میزبان تورینو خواهد بود با تایید سرمربی، مصدومیت پوگبا فعلاً برطرف شده و اگر دوباره مصدوم نشود، قادر است در دربی تورین، هرچند برای دقایقی اندک به میدان برود.
بنابراین پوگبا پس از حدود یک سال یا به عبارت دقیق‌تر، 315 روز دوری از جریان بازی قادر خواهد بود دوباره در جریان یک دیدار پا به توپ شود و همه چیز به صلاحدید مکس الگری مبنی بر اعتماد به پل پوگبا برای به میدان رفتن در جریان دیدار بستگی دارد. از طرف مقابل اما الگری تایید کرد فدریکو کیزا  اگرچه از بند مصدومیت رهایی یافته اما ممکن نیست از ابتدا، کار را مقابل تورینو آغاز کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری