football360 logo

عربستان به دنبال ستاره‌ای دیگر؛ سرخیو راموس در مسیر رونالدو؟

08 اسفند 1401 ساعت 22:0111 نظر
سرخیو راموس با پایان قرارداد در پایان فصل جاری، ممکن است مقصد جدیدی را انتخاب کند.

به گزارش فوتبال 360، سرخیو راموس طی هفته گذشته و پس از یک مکالمه تلفنی ناخوشایند با لوئیس دِلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا به طور رسمی بازنشستگی خود از تیم ملی فوتبال اسپانیا را اعلام کرد.

این خداحافظی می‌تواند روی آینده راموس تاثیرگذار باشد. قرارداد مدافع اهل سویل با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می رسد و راموس 36 ساله که دیگر آینده‌ای در تیم ملی اسپانیا ندارد، شاید برای ادامه فوتبال خود یک تصمیم اقتصادی و نه صرفا ورزشی بگیرد.

سعودی‌ها در کمین کاپیتان سابق

سرخیو راموس یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر پاری‌سن‌ژرمن و از مدافعان آماده این روزها در فوتبال فرانسه است که کریستوف گالتیه سرمربی پاریسی‌ها او را بدون جانشین و رهبر خط دفاعی خود می‌داند. با این وجود اما شرایط ادامه حضور او در تیم همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حذف شدن احتمالی از لیگ قهرمانان اروپا نه تنها آینده راموس بلکه آینده ستارگان دیگر و همچنین گالتیه سرمربی این تیم را هم می‌تواند تحت تاثیر خود قرار دهد. تابستان پیش رو قرارداد راموس با پاریسی‌ها به پایان خواهد رسید و کاپیتان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا برای برخی تیم‌ها گزینه جذابی به حساب می‌آید. مهمترین گزینه‌هایی که به گفته رسانه‌های اسپانیا در انتظار فرصتی برای بستن قرارداد با سرخیو راموس هستند از عربستان سعودی می‌آیند.
النصر عربستان که با خرید کریستیانو رونالدو، برگ جدیدی در تاریخ فوتبال آسیا گشود به گفته روزنامه مارکا به شدت علاقه مند به جذب سرخیو راموس است اما یک رقیب جدی را می‌تواند مقابل خود داشته باشد؛ الهلال عربستان. نایب قهرمان جام جهانی باشگاه ها خود را در رقابت برای جذب بزرگان از رقیبش، النصر عقب می‌بیند و در آینده برای جذب ستارگان بزرگ از جمله سرخیو راموس تلاش خواهد کرد. این در حالی است که برخی از باشگاه‌های آمریکایی از جمله لس آنجلس کلگسی و یا اینترمیامی هم می‌توانند مشتریان جدی برای سرخیو راموس باشد. مسئولان پاری‌سن‌ژرمن تا کنون واکنش خاصی به اخبار مربوط به سرخیو راموس نشان نداده‌اند اما ممکن است یک پیشنهاد مناسب به همراه کسب نتایج مطلوب بتواند حداقل یک فصل دیگر سرخیو راموس را در پاریس حفظ کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری