football360 logo

اشرف حکیمی در پرونده تعرض، متهم شناخته شد؛ در انتظار ناشناخته‌ها

12 اسفند 1401 ساعت 17:1742 نظر
اشرف حکیمی به تبع شکایت یک زن، متهم به تعرض شناخته شد.
به گزارش فوتبال 360، ستاره تیم ملی مراکش در جام‌جهانی 2022 که با تیم ملی کشورش تاریخ‌سازی کرد و در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن هم خوش درخشیده، هفته گذشته به تبع انتشار یک خبر در معرض توجهات رسانه‌ای قرار گرفت و خبر، حکایت از تعرض حکیمی به یک زن 24 ساله داشت اما به سبب مشخص نبودن ابعاد ماجرا در آن زمان، رسانه‌ها با احتیاط از این موضوع سخن به میان می‌آورند اما ظهر جمعه، نشریه اکیپ چاپ فرانسه، رسماً گزارش داد که اشرف حکیمی، ستاره 24 ساله پاریس رسماً در این پرونده متهم شناخته شد و به سبب تعرض، برایش پرونده قضایی ایجاد شده تا روند دادرسی آغاز شود.
حکیمی که سابقه بازی در رئال مادرید و دورتموند را هم داشته، چندی پیش در ترکیب منتخب سال فیفا هم قرار گرفت و طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار آسوشیتد پرس، حکیمی روز شنبه گذشته در ویلایش در حومه پاریس  به یک زن 24 ساله تعرض کرده و پس از شکایت در ایستگاه پلیس نزدیک به آن محله، تحقیقات آغاز شده و سرانجام اشرف حکیمی در این رابطه متهم شناخته و پس از بازجویی‌های اولیه، تفهیم اتهام شده است.
منابع آگاه، از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرده‌اند تا در روند دادرسی اختلالی به وجود نیاید اما تقریباً تمامی جزئیات این پرونده پیش از این در رسانه‌ها دست به دست می‌چرخید. حکیمی و وکلایش هم واکنشی به این موضوع نداشته‌اند اما مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرده اشرف نسبت به بی‌گناهی‌اش در این پرونده اطمینان داشته و ضمن حفظ خونسردی در انتظار جلسه دادگاه و اعاده حیثیت خواهد ماند.
اشرف حکیمی که متاهل بوده و همسرش در حرفه مدلینگ مشغول به کار است از این رابطه مشترک 2 فرزند دارد اما پس از رسانه‌ای شدن این ماجرا از جانب همسرش با درخواست پایان رابطه و طلاق مواجه شده و به نظر فارغ از نتیجه پرونده، آینده فوتبالی‌اش یک هفته پس از قرار گرفتن در تیم منتخب سال فیفا، کاملاً تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. ماجرا و مراحل تعرض به جزئیات از قول همان زن 24 ساله در رسانه‌ها دست به دست می‌چرخد و ظاهراً این اتفاق، روز 25 فوریه در ویلای شخصی حکیمی اطراف پاریس رخ داده است. درست زمانی که همسر و فرزندانش در دوبی به سر می‌بردند و اشرف با دعوت از آن زن به ویلایش، مقدمات تعرض را فراهم آورده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری