football360 logo

رشد فوق‌العاده تراکتور با «خمس»؛ علیه سال کابوس‌وار

12 اسفند 1401 ساعت 10:0031 نظر
سرخ‌پوشان تبریزی به لحاظ آماری در فصل جاری کارنامه‌ای درخشان را به‌ثبت رسانده‌اند.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور تبریز را باید یکی از تیم‌های متحول‌شده در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران دانست؛ تیمی که کارش را با هدایت قربان بردیف آغاز کرد و تصور می‌شد بعد از جدایی ناگهانی این سرمربی کهنه‌کار، معادلات علیه سرخ‌پوشان تبریزی تغییر کند و آن‌ها به مانند فصول گذشته در سریال تغییرات سرمربی ناکام باشند و نتوانند نتایج خوبی را کسب کنند اما برخلاف آنچه تصور می‌شد، تراکتور عملکردی خیره‌کننده با پاکو خمس داشت. سرمربی اسپانیایی توانست کاملاً تراکتور را متحول کند و از حیث امتیازگیری حتی نسبت به دوران بردیف هم بهتر کار کرد.

موفق در نیم‌فصل دوم؛ حتی بهتر از سرخابی‌ها!

سرخ‌پوشان تبریزی در نیم‌فصل دوم برای جبران امتیاز از دست رفته در نیم‌فصل نخست دست به کار شدند و تلاش‌شان این بود تا بتوانند در کورس قهرمانی خود را به سرخابی‌های پایتخت و البته سپاهان نزدیک کنند. تراکتور در حال حاضر در پایان هفته بیست‌ویکم با 7 امتیاز فاصله از صدر جدول در موقعیت پنجم ایستاده اما شاگردان خمس در نیم‌فصل دوم کارنامه‌ای کاملاً متفاوت را از خود به جای گذاشته‌اند که هواداران پرشورشان را به ادامه فصل امیدوار کرده است.

شاگردان خمس بالاتر از استقلال و پرسپولیس در نیم‌فصل دوم توانسته‌اند در 6 مسابقه، 14 امتیاز به‌دست آورند که عددی جالب‌توجه است. در واقع تراکتور بعد از سپاهانِ مورایس که از 18 امتیاز ممکن، 16 امتیاز را در نیم‌فصل دوم به‌دست آورده، در جدول رده‌بندی در جایگاه دوم ایستاده که نشان می‌دهد تلاش تراکتوری‌ها برای جبران امتیاز از دست رفته در نیم‌فصل نخست مثمرثمر بوده است.

بلندپروازی‌های بزرگ با رشد 19 امتیازی

تراکتوری‌ها فصل گذشته روزهای کابوس‌واری را در لیگ برتر می‌گذراندند و برای بقا در لیگ بیست‌ویکم تلاش می‌کردند. در موقعیتی مشابه در فصل گذشته، سرخ‌پوشان تبریزی در پایان هفته بیست‌ویکم توانسته بودند فقط 17 امتیاز به‌دست آورند و در جایگاه سیزدهم جدول قرار داشتند؛ آن‌هم در شرایطی که فاصله‌شان تا صدر جدول 34 امتیاز بود و تا منطقه قرمز جدول فقط 4 امتیاز فاصله داشتند!

سرخ‌پوشان تبریزی در لیگ بیست‌ودوم توانسته‌اند کاملاً علیه تیره‌روزی‌های خود در فصل گذشته قد علم کنند و با نتایجی درخشان جبران‌مافات کرده‌اند؛ به‌طوری که در حال حاضر، با اختلافی 19 امتیازی نسبت به فصل گذشته، تراکتور توانسته در پایان هفته بیست‌ویکم، 36 امتیاز به‌دست آورد و آن‌ها تا منطقه قرمز جدول 24 امتیاز فاصله دارند که این آمار نشان‌دهنده رشد چشمگیر سرخ‌پوشان تبریزی نسبت به فصل گذشته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری