football360 logo

انتقامی‌ترین بازی سال؛ 5 استقلالیِ سابق به دنبال درخشش در آزادی

13 اسفند 1401 ساعت 14:0010 نظر
یکی از اتفاقات ویژه تقابل استقلال - گل‌گهر، حضور آبی‌پوشان سابق در ترکیب تیم سیرجانی است.

به گزارش فوتبال 360، استقلال و گل‌گهر سیرجان برگزارکننده یکی از دیدارهای حساس هفته بیست‌ودوم هستند؛ آن‌هم در شرایطی که حضور امیر قلعه‌نویی در مقابل تیم سابقش یکی از اتفاقات جالب‌توجه این مسابقه است. حتی شایعاتی در فضای مجازی مطرح است که شاید باتوجه به حواشی نیمکت تیم ملی، مصاف قلعه‌نویی برابر استقلال آخرین حضور او در قامت سرمربی گل‌گهر باشد و احتمال دارد که این سرمربی باتجربه به عنوان جانشین کارلوس کی‌روش انتخاب شود.

قلعه‌نویی البته تنها چهره ویژه دوئل استقلال و گل‌گهر نیست و نگاهی به فهرست سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی نشان می‌دهد که 5 بازیکن سابق استقلال در حال حاضر در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی هستند و می‌توانند در بازی روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی مقابل تیم سابق خود قرار بگیرند و در برابر هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی به میدان بروند.

محسن فروزان

دروازه‌بان سابق آبی‌پوشان پایتخت بعد از آنکه در دیدار مقابل سپاهان 4 بار دروازه‌اش باز شد، دیگر شانس حضور در ترکیب گل‌گهر سیرجان را به‌دست نیاورده و در 3 بازی قبلی امیر قلعه‌نویی به محمدحسین اکبرمنادی اعتماد کرده که این دروازه‌بان جوان هم ناکام در ثبت کلین‌شیت بوده است. باتوجه به عملکرد ضعیف اکبرمنادی، فروزان امید دارد که در مقابل تیم سابق خود بتواند به ترکیب اصلی گل‌گهر بازگردد و بتواند در شانزدهمین حضورش در ترکیب گل‌گهر، ششمین کلین‌شیت خود را در در لیگ بیست‌ودوم داشته باشد.

آرمین سهرابیان

مدافع 27ساله گل‌گهر سیرجان یکی از چهره‌های تاثیرگذار تیمش در لیگ بیست‌ودوم بوده است. سهرابیان در فصل جاری در 17 بازی در ترکیب تیمش به میدان رفته و سابقه 3 بار گلزنی و یک‌بار گل‌سازی را در کارنامه خود دارد. سهرابیان هفته گذشته در مصاف با پیکان تهران به دلیل مصدومیت غایب بود اما گفته می‌شود که با رفع مصدومیت، او مشکلی برای همراهی گل‌گهر مقابل استقلال ندارد و می‌تواند مقابل تیم سابق خود به میدان برود و برابر استقلال قرار بگیرد.

بهنام برزای

امیر قلعه‌نویی از بهنام برزای در چند پست مختلف استفاده می‌کند و سعی داشته تا از حضور بازیکن سابق استقلال در ترکیب گل‌گهر برای تقویت کانال سمت راست تیمش بهره ببرد. برزای حضوری چرخشی در ترکیب گل‌گهر در لیگ بیست‌ودوم داشته و در 5 بازی در ترکیب اصلی و در 10 مسابقه به عنوان یار جانشین در ترکیب تیمش حضور پیدا کرده است. با این‌حال بازیکن سابق استقلال، امید به آن دارد تا بتواند با تصمیم امیر قلعه‌نویی بار دیگر فرصت بازی در مقابل استقلال را به‌دست آورد و در ورزشگاه آزادی بتواند برابر آبی‌پوشان پایتخت به میدان برود.

امین قاسمی‌نژاد

ستاره پرسروصدای بازار نقل‌وانتقالات در فصل گذشته بعد از گذراندن دوره‌ای ناموفق در جمع آبی‌پوشان پایتخت، در دور رفت در قامت بازیکن گل‌گهر در مقابل استقلال حاضر شد و در لحظات پایانی با ارتکاب خطای پنالتی، فرصتی طلایی را به استقلال برای کسب پیروزی در سیرجان داد. قاسمی‌نژاد که در هفته‌های گذشته توانسته به فرم ایده‌آل خود نزدیک شود، به دنبال آن است تا در مسابقه روز دوشنبه مقابل استقلال جبران‌مافات کند و بتواند خاطره تلخ بازی دور رفت را جبران کند. 

مرتضی تبریزی

تبریزی بعد از آنکه در استقلال دوره ناموفقی را گذراند، در 3 فصل اخیر در تلاش بوده تا در گل‌گهر سیرجان به ثبات برسد و روزهای آرمانی‌اش را در ذوب‌آهن تکرار کند. مهاجم 32ساله گل‌گهر سیرجان در فصل جاری توانسته ستاره‌ای تاثیرگذار در ترکیب سرمه‌ای‌پوشان باشد و با ثبت 4 گل و 4 پاس گل نقش کلیدی در موفقیت گل‌گهر داشته است. تبریزی که در 2 بازی قبلی توانسته هم در قامت گلزن و هم در قامت گل‌ساز در ترکیب گل‌گهر بدرخشد، در بهترین فرم به مصاف با تیم سابق خود رسیده و به دنبال درخشش در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال است. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری