football360 logo

درخشش چشم‌نواز «ترابی» مقابل آقای مهندس؛ ستاره پرتغالی مهار می‌شود؟

16 اسفند 1401 ساعت 11:3013 نظر
در جدول برترین پاسورهای لیگ بیست‌ودوم، همچنان هافبک تراکتور صدرنشین است و ستاره‌های سرخابی در تلاش برای رسیدن به او هستند.

به گزارش فوتبال 360، لیگ بیست‌ودوم از حیث آمار و ارقام در شرایط جالب‌توجهی به‌سر می‌برد؛ به‌طور مثال، نگاهی به جدول برترین پاسورهای لیگ نشان می‌دهد که ستاره پرتغالی تراکتور توانسته خیلی زود حساب خود را سایر مدعیان جدا کند و در تلاش برای رسیدن به عنوان برترین پاسور فصل باشد؛ با این‌حال ناکامی‌های او در هفته‌های گذشته باعث شده تا تنور رقابت داغ‌تر شود و ستاره‌های سرخابی‌های پایتخت هم برای تصاحب عنوان مهندس لیگ بیست‌ودوم پا پیش بگذارند و وارد رقابت با هافبک خلاق تراکتوری‌ها شوند.

ستاره طلسم شده تراکتوری‌ها

ریکاردو آلوز که با 11 پاس گل صدرنشین جدول برترین پاسورهای لیگ بیست‌ودوم است، در سودای آن بود که بتواند خیلی زود در آغاز نیم‌فصل دوم رکورد بیشترین پاس گل در یک فصل در تاریخ لیگ برتر را بشکند و آمار جدیدی را به‌نام خود در تاریخچه لیگ به‌ثبت برساند اما شرایط آن‌طور که آلوز تصور می‌کرد، پیش نرفت و ستاره پرتغالی هفته‌های موفقی را پشت سر نمی‌گذارد؛ به‌طوری که آلوز در 3 بازی اخیر تراکتور ناکام در گل‌سازی بوده و نتوانسته به شمار پاس گل‌های خود بیفزاید، هر چند که او همچنان صدر جدول برترین پاسورهای لیگ را در اختیار دارد.

«ترابی» از «رضاوند» پیشی گرفت

مهدی ترابی وینگر خوش‌تکنیک پرسپولیس که فصل گذشته هم در کورس برترین گل‌سازان لیگ بود و توانست 10 پاس گل بدهد، در لیگ بیست‌ودوم هم در تلاش است تا بتواند خود را به صدر جدول برترین پاسورهای لیگ برساند. ترابی بعد از گذراندن یک دوره پرفرازونشیب، حالا دوباره توانسته به فرم ایده‌آل خود بازگردد و در 2 مسابقه اخیر پرسپولیس، 2 گل زده و یک‌بار هم در قامت گل‌ساز درخشیده است. پاس گل ترابی در دوئل با تراکتور و در مقابل دیدگان ریکاردو آلوز باعث شد تا ستاره پرسپولیس با 6 پاس گل به‌تنهایی در رتبه دوم جدول برترین پاسورهای لیگ قرار گیرد.

آرش رضاوند هافبک خلاق استقلال هم که در بهترین دوران فوتبالی‌اش در جمع آبی‌پوشان پایتخت به سر می‌برد، شب موفقی را در مقابل گل‌گهر گذراند و بارها برای تیمش خلق موقعیت کرد اما فرصت‌سوزی مهاجمان آبی‌پوش باعث شد تا رضاوند نتواند در جدول برترین پاسورهای لیگ، تعداد پاس‌ گل‌های خود را افزایش بدهد و همین مسئله باعث شد تا او با 5 پاس گل به رتبه سوم برترین پاسورهای فصل سقوط کند.

کار سخت 4 ستاره برای مدعی شدن

آلوز، ترابی و رضاوند رقابت جذابی را برای رسیدن به عنوان برترین پاسور لیگ بیست‌ودوم دارند اما به جز این 3 ستاره، بازیکنان دیگر هم هستند که تلاش می‌کنند بتوانند خود را به کورس رقابت برسانند و تنور رقابت را داغ‌تر کنند. از مرتضی تبریزی مهاجم آماده این روزهای گل‌گهر سیرجان که البته شب گذشته مقابل استقلال دچار مصدومیت شد تا فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان که 2 ستاره ترکیب سپاهان هستند و ایوب کلانتری که نقش کلیدی در ترکیب نساجی مازندران ایفا می‌کند. هر 4 بازیکن در جدول برترین پاسورهای لیگ، 4 پاس گله هستند و امیدوارند بتوانند در فرصت باقی‌مانده تا پایان فصل، آمار خود را بهبود بخشیده و به کورس مدعیان اضافه شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری