football360 logo

جریمه انضباطی پوگبا پیش از مصاف لیگ اروپا؛ من از اول اشتباهی بودم!

18 اسفند 1401 ساعت 19:4313 نظر
پل پوگبا از لیست یوونتوس برای مصاف با فرایبورگ کنار گذاشته شد.
به گزارش فوتبال 360، جملات پوگبا هنگام ترک منچستریونایتد را به خاطر دارید؟ «به هواداران منچستریونایتد اثبات می‌کنم اشتباه می‌کردند و آنها به زودی خواهند فهمید چه ستاره‌ای را از دست داده‌اند.» این جملات پوگبا در مستندی بود که پس از ترک منچستریونایتد منتشر شد.
پوگبا تابستان 2022 از جمع شیاطین سرخ خارج شد و درحالی که تحت هدایت اوله گنار سولسشائر می‌توانستند ستاره پرحاشیه فرانسوی را به فروش برسانند، تعلل در این مورد، او را پس از پایان مدت زمان قراردادش با شیاطین سرخ به صورت رایگان راهی یوونتوس کرد اما کمتر هوادار منچستریونایتدی است که این روزها حسرت از دست دادن پوگبا را بخورد.
ابتدای فصل، بیانکونری خوشحال از به چنگ آوردن ستاره‌ای باتجربه بدون خرج یک پنی برای رضایتنامه‌اش، برای تماشای دوباره پوگبا در پیراهن تیمشان لحظه شماری می‌کردند اما مصدومیت به پوگبا امان نداد تا فصل را با شاگردان الگری آغاز کند و تشدید متوالی مصدومیت زانویش، او را تا پایان جام جهانی 2022 از انجام بازی رسمی محروم کرد. پوگبا علاوه بر آنکه نتوانست تیم ملی فوتبال کشورش را در جام جهانی همراهی کند، پس از جام جهانی هم شرایطش به وضعیت ایده‌آل بازنگشت و بازی‌های حساسی را از دست داد.
او سرانجام در دربی دلا موله و مصاف با تورینو موفق شد پس از مدت‌ها در یک بازی رسمی به میدان برود و درحالی که همگان انتظار داشتند از این پس پوگبا را در ترکیب یوونتوس شاهد باشیم، او به صلاحدید الگری برای حضور در دیدار پنجشنبه شب لیگ اروپا مقابل فرایبورگ از لیست تیم کنار گذاشته شد اما دلیل این کنار گذاشته شدن، مصدومیت یا مشکل جسمانی نبوده است.
پوگبا که این فصل تنها در 2 بازی و مقابل تورینو و رم به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود تا تعداد دقایق حضورش در جمع بازیکنان یوونتوس در بازی‌های رسمی از 35 دقیقه تجاوز نکند به گزارش رومئو اگرستی، روز گذشته در جریان تمرین پیش از دیدار یوونتوس مقابل فرایبورگ با تاخیری بسیار زیاد به جلسه رسیده و طبق قوانین سخت‌گیرانه الگری، شانس حضور در کنار بازیکنان برای بازی پیش رو را از دست داده است. او همچنین توسط الگری به زودی جریمه نقدی هم خواهد شد.
هرچند به نظر نمی‌رسد تنبیه انضباطی پوگبا بیش از حد معمول به طول بیانجامد اما از طرف مقابل آرکادیوش میلیک، ماتیا دشیلیو و کایو ژورژه به تبع مصدومیت در لیست تیم حضور ندارند و فدریکو کیزا قادر است تیم را در این دیدار همراهی کند. همچنین منابع آگاه خبر داده‌اند که احتمال به میدان رفتن کیزا از ابتدا مقابل فرایبورگ بسیار کم است و الگری تیمش را با همان آرایش 1-1-5-3 با حضور ولاهوویچ در نوک خط حمله و آنخل دی‌ماریا پشت سر او به میدان خواهد فرستاد.
در خط دفاعی 3 نفره احتمالاً شاهد به میدان رفتن الکس ساندرو در کنار گلیسون برمر و دنیلو باشیم. یوونتوس پس از پیروزی مقابل نانت در پلی‌آف لیگ اروپا، پنجشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان فرایبورگ در دور رفت مسابقات یک هشتم نهایی رقابت‌های سطح دوم باشگاهی در قاره اروپا خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری