football360 logo

مدعیان آقای گلی در آخرین هفته سال؛ رقابتی در اوج هیجان

19 اسفند 1401 ساعت 17:3019 نظر
پایان دادن سال 1401 در قامت بهترین گلزن، رویای بازیکنان حاضر در کورس آقای گلی لیگ برتر است.

به گزارش فوتبال 360، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی از فردا (شنبه) آغاز می‌شود که با برگزاری این هفته از رقابت‌ها، پرونده مسابقات لیگ برتر در سال 1401 بسته خواهد شد و ادامه رقابت‌ها بعد از اتمام تعطیلات فیفادی، در سال 1402 به انجام می‌رسد. هفته بیست‌وسوم در اوج هیجان به ویژه در کورس قهرمانی بین تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و استقلال در جریان خواهد بود اما فارغ از حساسیت‌های جدولی، رقابت انفرادی بازیکنان برای رسیدن به عنوان برترین گلزن فصل هم در نوع خود جالب‌توجه است.

شهریار مغانلو، رضا اسدی، محمد عباس‌زاده، عارف رستمی و شاید بازیکنانی مثل حامد شیری، محمدرضا آزادی و سجاد بازگیر شانس آن را دارند تا با درخشش در هفته بیست‌وسوم بتوانند در قامت برترین گلزن لیگ بیست‌ودوم کارشان را در سال 1401 به پایان ببرند و در اوج آمادگی و با روحیه‌ای مناسب به استقبال سال 1402 بروند.

روز سخت «شهریار» در آزادی

مهاجم باتجربه سپاهان که هفته گذشته از روی نقطه پنالتی برای تیمش در دیدار با هوادار موفق به گلزنی شد و در کورس رقابت بهترین گلزنان فصل، خود را 8 گله کرد، حالا به دنبال عبور از عدد 8 و رسیدن به رکوردی تازه در گلزنی در لیگ بیست‌ودوم است. شهریار مغانلو برای یکه‌تازی در جدول گلزنان باید در ورزشگاه آزادی تهران و در روز حضور هواداران پرسپولیس مقابل تیم سابق خود بدرخشد و در صورت گلزنی مقابل سپاهان، او می‌تواند هم به کمک طلایی‌پوشان اصفهانی در مسیر رسیدن به قهرمانی لیگ بیست‌ودوم بیاید و هم در جدول گلزنان خود را یکه‌تاز کند.

ستارگان تراکتور یکه‌تاز جدول گلزنان می‌شوند؟

رضا اسدی و محمد عباس‌زاده، نمایندگان تراکتور تبریز در کورس آقای گلی هستند. 2 بازیکنی که هر کدام سابقه 8 بار گلزنی در لیگ بیست‌ودوم را دارند و حالا برای پایان دادن به یک سال موفق و درخشان به دنبال درخشش در خانه مقابل مس رفسنجان هستند، آن‌هم در شرایطی که در 2 هفته اخیر، اسدی و عباس‌زاده هر کدام توانسته‌اند به تنهایی برای تیم‌شان دبل کنند؛ اسدی در دیدار هفته بیست‌ویکم مقابل صنعت‌نفت در آبادان درخشید و عباس‌زادهم هم هفته گذشته مقابل پرسپولیس دبل گلزنی کرد تا در اوج آمادگی به مصاف حساس با مس رفسنجان برسند و به دنبال افزودن به شمار گل‌های خود باشند.

«رستمی» در تهران به دنبال آقای گلی

عارف رستمی که تجربه آقای گلی در لیگ یک را دارد، یکی از چهره‌های ویژه حاضر در کورس آقای گلی در لیگ بیست‌ودوم است؛ رستمی البته برای ثبت یک پایان موفق در سال 1401، کار سخت‌تری نسبت به رقبای خود دارد چون او در قیاس با مغانلو، عباس‌زاده و اسدی، یک گل کمتر به‌ثمر رسانده و در صورت درخشش مقابل هوادار در تهران، ستاره باتجربه خط حمله مس کرمان این فرصت را دارد تا بالاتر از ستارگان نامدار سپاهان و تراکتور، خود را یکه‌تاز جدول گلزنان کند.

3 ستاره به دنبال شگفتی‌سازی

حامد شیری، محمدرضا آزادی و سجاد بازگیر بازیکنان 6 گله شاغل در لیگ بیست‌ودوم هستند. البته که در فهرست بازیکنان 6 گله نام یک ستاره دیگر هم به چشم می‌خورد اما یورگن لوکادیا مدت‌هاست که در فوتبال ایران دیگر شاغل نیست و شانسی برای افزودن به شمار گل‌هایش ندارد. شیری به لطف درخشش در گلزنی از روی نقطه پنالتی در کورس مدعیان آقای گلی قرار دارد و می‌تواند در هفته بیست‌وسوم با درخشش مقابل ذوب‌آهن در اصفهان خود را مجدداً به صدر جدول گلزنان برساند.

آزادی که در 3 بازی اخیر آلومینیوم ناکامی در گلزنی بوده، در دیداری خانگی برابر پیکان به دنبال از سرگرفتن روند گلزنی‌های خود است و سجاد بازگیر هم در بازگشت از محرومیت، در صدد آن است تا بتواند در آبادان مقابل تیم قعرنشین جدول بدرخشد و با گلزنی برابر صنعت‌نفت، خود را به صدر جدول گلزنان لیگ بیست‌ودوم برساند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری