football360 logo

گل‌گهر به دنبال احیا در خانه/ کرمانی‌ها خیال‌شان از بقا آسوده می‌شود؟

20 اسفند 1401 ساعت 13:30
در ادامه هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، 4 مسابقه حساس قرار است فردا (یکشنبه) به انجام برسد.

به گزارش فوتبال 360، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر امروز با انجام 2 بازی حساس آغاز خواهد شد که در تبریز، تراکتور به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و مصاف حساس پرسپولیس - سپاهان هم قرار است در ورزشگاه آزادی تهران به انجام برسد. در ادامه رقابت‌های حساس هفته بیست‌وسوم، قرار است 4 مسابقه مهم فردا (یکشنبه) به انجام برسد که به جز رویارویی استقلال و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز، 3 بازی دیگر هم در اراک، تهران و سیرجان برگزار می‌شود.

سریال تساوی‌ها در اراک قطع می‌شود؟

آلومینیوم اراک و پیکان تهران فردا (یکشنبه) از ساعت 14 در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند. شاگردان مهدی رحمتی در 8 بازی گذشته در لیگ برتر شکست‌ناپذیر بوده‌اند و به دنبال آن هستند تا بتوانند خود را به رتبه ششم جدول برسانند و در نقطه مقابل، خودروسازان با انگیزه کسب پیروزی بعد از 5 بازی ناکامی پا به میدان مسابقه می‌گذراند و به دنبال تک‌رقمی کردن رتبه خود هستند.

2 تیم در لیگ برتر 5 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که هر 5 مسابقه با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و باید دید آیا در مسابقه فردا، این طلسم شکسته خواهد شد یا همچنان نبرد تیم‌های آلومینیوم اراک و پیکان تهران بدون برنده و با ثبت نتیجه تساوی خاتمه می‌یابد.

شاگردان «الهامی» به دنبال دبل‌کردن

بنفش‌پوشان تهرانی بعد از شکست 3 گله مقابل سپاهان، در اندیشه جبران‌مافات هستند و برای حفظ رتبه تک‌رقمی‌شان در جدول، باید فردا (یکشنبه) از ساعت 15 برابر مس کرمان قرار گیرند. شاگردان ساکت الهامی در دیدارهای اخیر عملکرد پرنوسانی داشته‌اند اما به دنبال آن هستند تا به مانند بازی رفت بتوانند به پیروزی برسند تا با دبل‌کردن مس کرمان بتوانند جایگاه خود در رتبه نهم جدول تثبیت کنند.

مس کرمان با هدایت فرزاد حسین‌خانی در 3 بازی اخیر خود یک برد، یک مساوی و یک باخت داشته‌اند تا عملکرد پرنوسان نارنجی‌پوشان ادامه داشته باشد. مسی‌ها برای تثبیت موقعیت خود در لیگ برتر، فردا به دنبال کسب پیروزی در تهران هستند و این پیروزی می‌تواند می‌تواند خیال شاگردان حسین‌خانی را از بقا در لیگ بیست‌ودوم آسوده کند و آن‌ها را در فاصله 9 امتیازی تا منطقه قرمز جدول قرار دهد.

گل‌گهری‌ها به دنبال یک جشنواره گل دیگر

گل‌گهر سیرجان پرگل‌ترین برد خود را در فصل جاری در دور رفت مقابل نفت مسجدسلیمان جشن گرفت و شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از یک باخت پرماجرا به استقلال، برای تثبیت موقعیت خود در کورس مدعیان و حفظ رتبه چهارم جدول به دنبال آن هستند تا بتوانند بار دیگر بردی پرگل را برابر نفت به‌دست آورند.

نفتی‌ها بعد از استعفای رضا عنایتی، فردا با هدایت موقت فرزاد حافظی برابر گل‌گهر سیرجان قرار خواهند گرفت که باید دید آیا زردپوشان می‌توانند طلسم‌شکنی کنند و با خلق شگفتی، از بحران خارج شوند یا با شکستی دیگر برابر حریف سیرجانی، یک گام دیگر به سقوط به لیگ یک نزدیک می‌شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری