football360 logo

چهارمین مساوی پیاپی آلومینیوم؛ فرار پر سر و صدای «ساکت» از شکست

21 اسفند 1401 ساعت 17:274 نظر
آلومینیوم رحمتی نه فرصت پیروزی به حریف را می‌دهد و نه خودش، می‌تواند رقبا را شکست دهد.

به گزارش فوتبال 360، آلومینیوم اراک برای چهارمین بازی پیاپی، با نتیجه مساوی زمین را ترک کرد. تیم مهدی رحمتی در نیم فصل دوم لیگ برتر بدون شکست است و آن‌ها، تنها تیمی بوده‌اند که در هفته‌های اخیر، توانسته‌اند از سپاهان هم امتیاز بگیرند. بازی خانگی با پیکان رده سیزدهمی، فرصت خوبی بود تا آلومینیوم خودش را به رده ششم و تراکتور، نزدیک کند.

آلومینیوم در این بازی، دست بالاتر را داشت اما حملات این تیم، پشت سد رشید مظاهری باقی ماندند. مظاهری در نیمه اول، دو بار با اشتباهاتش می‌توانست پیکان را به دردسر بیندازد و در عوض، خودش با واکنش‌های خوب جلوی گل شدن حملات حریف را گرفت. میلاد فخرالدینی و هانسل زاپاتا، بازیکنانی بودند که مقابل مظاهری ناکام ماندند.

مهدی رحمتی در نیمه دوم، برای رسیدن به گل محمدرضا آزادی را به زمین فرستاد. تغییری که نتوانست او را به هدفش برساند و در عوض، پیکان توانست روی ضد حملات موقعیت‌های بهتری بسازد. این بار، نوبت حسین پورحمیدی بود که با واکنش‌هایش یک بار دیگر به داد آلومینیوم برسد. بسته ماندن دروازه پورحمیدی در این مسابقه، او را با 13 کلین شیت بالاتر از علیرضا بیرانوند، در صدرجدول کلین‌شیت‌های لیگ برتر قرار داد. آلومینیوم هم حالا جایگاه محکمی در رده هفتم پیدا کرده است. آن‌ها 4 امتیاز با تیم‌های بالاتر و پایین‌تر از خود، فاصله دارند. پیکان هم همچنان در رده سیزدهم باقی مانده و خطری از جانب سه تیم آخر جدول، این تیم را تهدید نمی‌کند.

هیجان تا آخرین ثانیه

مس کرمان که از منطقه سقوط فاصله گرفته، این هفته فاصله چندانی با پیروزی در تهران و نزدیک شدن به رده سیزدهم نداشت. فرصتی که در آخرین دقایق مسابقه، از دست رفت. بازی هوادار و مس کرمان در تهران، از لحظه شروع جذاب دنبال شد. مسی‌ها در همان 15 دقیقه ابتدایی مسابقه، موقعیت‌های خوبی ساختند که میلاد فرهانی و مدافعان هوادار، جلوی گلزنی آن‌ها را گرفتند. دقیقه 20، زحمات آن‌ها با کرنر محمد قاسمی‌نژاد و ضربه احمد نصیری به نتیجه رسیدند.

گل مس کرمان، باعث شد هوادار تا پایان مسابقه فشار زیادی روی دروازه این تیم ایجاد کند. آرمان شهدادنژاد دو بار در نیمه اول، با واکنش‌هایش جلوی گلزنی محمدجواد محمدی را گرفت. نیمه دوم ضربه حسین صادقی، تیرک دروازه مس را لرزاند تا بدشانسی هم مانع گلزنی هوادار شود. مسی‌ها هم با ضربه ایستگاهی خطرناک عارف رستمی، شانس زدن گل دوم را داشتند که این توپ هم به تیرک دروازه خورد. 3 دقیقه پیش از پایان مسابقه، حسین ابراهیمی با یک ضربه دقیق، سرانجام طلسم دروازه مس را شکست و هوادار را، به گل مساوی رساند. ابراهیمی 4 دقیقه بعد از گل، بخاطر اعتراض به داور کارت زرد دومش را گرفت و از زمین اخراج شد.

مساوی هوادار و مس، این دو تیم را در رده‌های نهم و سیزدهم جدول نگه داشت. جایگاه مس، در این رده محکم است اما نتایج بازی‌های ذوب آهن، نساجی و ملوان، می‌تواند جایگاه هوادار را به خطر بیندازد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری