football360 logo

ضعف بزرگ تراکتور؛ تیمی که کامبک‌زدن بلد نیست

22 اسفند 1401 ساعت 11:3010 نظر
سرخ‌پوشان تبریزی در لیگ بیست‌ودوم بعد از آنکه گل اول را دریافت کرده‌اند، ناکام در بازگشت بوده‌اند.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور تبریز در کورس مدعیان بالانشین جدول قرار داشت اما 2 باخت متوالی باعث شد تا شاگردان پاکو خمس از کورس رقابت فاصله بگیرند و به رتبه ششم جدول سقوط کردند و فاصله‌شان با گل‌گهرِ رده چهارمی به 4 امتیاز افزایش پیدا کرد. نکته مهم درباره ناکامی سرخ‌پوشان تبریزی در کورس مدعیان، نگاهی به عملکرد آن‌ها بعد از دریافت گل اول است که نشان می‌دهد که نقطه ضعف تراکتور در لیگ بیست‌ودوم، بعد از دریافت گل اول است که باعث شد تا تراکتوری‌ها نتوانند به بازی بازگردند.

تراکتور گل بخورد، برنده نمی‌شود!

سرخ‌پوشان تبریزی در 2 بازی گذشته مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان در شرایطی بازنده از زمین مسابقه خارج شدند که هر 2 مسابقه را با گل خورده آغاز کردند. تراکتوری‌ها هفته گذشته مقابل سرخ‌پوشان پایتخت، 2 گل خوردند اما توانستند در نیمه دوم 2 گل خورده را جبران کنند اما در تکمیل کامبک ناموفق بودند و در لحظه پایانی، گل خوردند تا در خانه مقابل پرسپولیس متحمل شکست شوند.

تراکتوری‌ها در لیگ بیست‌ودوم در 8 مسابقه گل اول را دریافت کرده‌اند که نگاهی به آمار و ارقام نشان می‌دهد که سرخ‌پوشان تبریزی در هیچ‌کدام از این 8 مسابقه نتوانسته‌اند در قامت تیم برنده از زمین مسابقه خارج شوند و از 24 امتیاز ممکن، فقط یک امتیاز به‌دست آورده‌اند تا مشخص شود که سرخ‌ها در ثبت کامبک و رسیدن به امتیاز بعد از دریافت گل اول، ناموفق بوده‌اند.

رکوردی هم‌تراز با قعرنشین لیگ!

صنعت‌نفت آبادان در فصل جاری در 13 بازی گل اول را دریافت کرده که نفتی‌ها هیچ‌کدام از این مسابقات را با پیروزی به پایان نبرده‌اند تا با کسب یک امتیاز در 13 بازی، ضعیف‌ترین تیم بعد از دریافت گل اول در فصل جاری باشند. اما بعد از صنعت‌نفت، دومین تیم ضعیف سرخ‌پوشان تبریزی هستند که نشان از عملکرد ضعیف آن‌ها در بازگشت به بازی‌ها دارد.

نفت مسجدسلیمان در 14 بازی از رقبا عقب افتاده که نفتی‌ها سابقه ثبت یک کامبک را در کارنامه خود در لیگ بیست‌ودوم دارند تا آن‌ها نسبت به تراکتور تبریز آمار بهتری داشته باشند و بعد از نفت هم نام فولاد خوزستان به چشم می‌خورد که در 9 مسابقه، هیچ بردی را به‌دست نیاورده و فقط 2 امتیاز کسب کرده که به لحاظ میانگین امتیازی، فولادی‌ها در شرایطی برابر با نفت مسجدسلیمان هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری