football360 logo

فرار ذوب آهن به رتبه‌های تک رقمی؛ جشن 2 دقیقه‌ای در آبادان

22 اسفند 1401 ساعت 18:144 نظر
صنعت نفت آبادان فقط 2 دقیقه، توانست از قعر جدول فاصله بگیرد.

به گزارش فوتبال 360، صنعت نفت آبادان این هفته در اولین بازی خانگی با مربی جدیدش، روبروی ملوان قرار گرفت. تیم عبدالله ویسی فرصت داشت تا با شکست ملوان، بتواند از انتهای جدول لیگ جدا شود. صنعت نفت بازی را هم نسبتا تهاجمی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، می‌توانست به ضربه سر محمد طیبی به گل برسد. دقیقه سی‌ام بازی، احمد شریعت‌زاده توانست گل اول میزبان را بزند. همکاری حکیم نصاری و امیرحسین فرهادی، توپ را در موقعیت مناسبی به شریعت‌زاده رساند و او هم ضربه‌اش را با دقت بالا وارد دروازه ایمان صادقی کرد.

جشن صنعت نفت و پیروزی این تیم، فقط 2 دقیقه دوام آورد. سجاد بازگیر، مهران احمدی را در موقعیتی مناسب برای زدن گل قرار داد و او هم قدر این فرصت را دانست و گل مساوی را برای ملوان زد. نیمه دوم، صنعت نفت حملات بیشتری روی دروازه ملوان انجام داد و شریعت‌زاده چند بار فرصت زدن گل دوم خودش و تیمش را پیدا کرد. ضربات آخر آن‌ها اما، دقت و کیفیت کافی را نداشتند. دقیقه 78 ایمان صادقی، با واکنشی عالی اجازه گل شدن ضربه مهدی ممی‌زاده را نداد و چند دقیقه بعد، نوبت مجید عیدی مدافع این تیم بود که ممی‌زاده را ناکام بگذارد.

مساوی با ملوان، صنعت نفت را هم‌امتیاز نفت مسجدسلیمان کرد اما با توجه به نتیجه بازی رو در رو، صنعت نفتی‌ها در رده آخر لیگ باقی ماندند. ملوان اما به لطف همین یک امتیاز، نساجی را در جدول پشت سر گذاشت و به رده یازدهم رسید. ملوانی‌ها که هفته‌های زیادی در منطقه سقوط بودند، حالا خیال نسبتا راحتی برای ماندن در لیگ برتر دارند.

فرار به رتبه‌های یک رقمی

ذوب آهن در بازی خانگی با نساجی، توانست برد ارزشمندی به دست بیاورد. نساجی که وضعیت چندان خوبی ندارد و هفته‌هاست در انتظار پیروزی به سر می‌برد، در اصفهان هم نتوانست نمایشی قابل قبول داشته باشد. نیمه اول، ذوب آهن صاحب موقعیت‌های بیشتری شد اما فرصت‌های آن‌ها، کیفیت بالایی نداشتند و به راحتی از دست رفتند. دقیقه 54، اولین موقعیت جدی مسابقه توسط محمدرضا سلیمانی به گل تبدیل شد. سلیمانی که با پاس سامان نریمان‌جهان در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود، توانست زننده گل اول بازی باشد.

نساجی بعد از خوردن گل هم، نتوانست موقعیت‌های پرتعدادی روی دروازه حریف بسازد. آن‌ها در وقت‌های تلف شده مسابقه، می‌توانستند گل مساوی را بزنند که خوش شانس نبودند و ضربه بازیکنان این تیم،‌ خارچ از چارچوب دروازه بود. ذوب آهن، با این برد تا رده نهم بالا رفت و وضعیت خوبی در جدول پیدا کرد. نساجی هم رتبه یازدهم را به ملوان داد و خودش در جایگاه دوازدهم ایستاد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری