football360 logo

حمایتی که کارساز بود؛ ذوب‌آهن در مسیر خوشبختی

23 اسفند 1401 ساعت 18:005 نظر
سبزپوشان اصفهانی با کسب 7 امتیاز از 3 بازی اخیر خود توانسته‌اند از روزهای بحرانی فاصله بگیرند.

به گزارش فوتبال 360، ذوب‌آهن اصفهان یکی از تیم‌های بحران‌زده لیگ برتر در فصل بیست‌ودوم بود؛ تیمی که با هدایت مهدی تارتار عملکرد پرنوسانی داشت و 9 بازی ناکامی در کسب پیروزی (در لیگ برتر و جام حذفی) باعث شده بود تا شاگردان تارتار، روزهای بحرانی را تجربه کنند و در خطر نزدیک‌شدن به منطقه قرمز جدول باشند. با این‌حال در تصمیمی جالب‌توجه، خبری از تغییر و تحولات روی نیمکت تیم ذوب‌آهن نبود و مدیران این باشگاه اصفهانی تاکید کردند که تا پایان فصل قصد همکاری با مهدی تارتار را دارند و از او حمایت می‌کنند.

تارتار در شرایطی همراه ذوب‌آهن روزهای خوبی را نمی‌گذراند که نامش به عنوان گزینه هدایت تیم ملی هم مطرح شد اما این سرمربی باتجربه مدعی شد که می‌خواهد پروژه‌اش در اصفهان را دنبال کند و باتوجه به حمایت مدیران باشگاه ذوب‌آهن، تصمیمی برای جدایی ندارد و به‌دنبال آن است تا بتواند راهکاری برای خروج ذوب‌آهن از بحران پیدا کند که به نظر می‌رسد تارتار توانسته به راهکارش مدنظر دست پیدا کند.

بردهای حیثیتی و رسیدن به رتبه تک‌رقمی

ذوبی‌ها بعد از 9 بازی ناکامی در کسب پیروزی در لیگ برتر و جام حذفی، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای خود در فصل جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم مس کرمان بودند؛ مسابقه‌ای که شکست در آن می‌توانست به منزله سقوط ذوب‌آهن به رتبه چهاردهم جدول باشد اما با خوش‌شانسی و اشتباه مدافع حریف، ذوبی‌ها توانستند به 3 امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کنند و از بحران خارج شدند تا بعد از 9 بازی ناکامی شاگردان تارتار بتوانند طعم پیروزی را بچشند.

سبزپوشان اصفهانی بعد از کسب پیروزی مقابل مس کرمان، یک امتیاز ارزشمند دیدار بیرون از خانه مقابل پیکان را هم به‌دست آوردند و روز گذشته هم در دیداری خانگی توانستند با یک گل از سد نساجی مازندران بگذرند تا نه‌تنها از منطقه خطر دور شوند، بلکه با 27 امتیاز خود را به رتبه نهم جدول برسانند و در جمع تیم‌های دارای رتبه تک‌رقمی در جدول رده‌بندی قرار گیرند.

تیمی که از ایده‌آل خود عقب است!

شاگردان تارتار فصل گذشته و در پایان هفته بیست‌وسوم که توأمان با پایان سال 1400 بود، با کسب 31 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار داشتند اما حالا در فصل جاری و در مدت مشابه، رتبه ذوب‌آهن تغییری نکرده اما به لحاظ امتیازگیری، شاگردان مهدی تارتار نسبت به فصل گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشته و 4 امتیاز کمتر نسبت به ذوب‌آهنِ لیگ بیست‌ویکم به‌دست آورده‌اند.

ذوب‌آهن بعد از تعطیلات 20 روزه فیفادی باید خود را آماده برگزاری دیدار با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی کند که باید دید روند شکست‌ناپذیری شاگردان مهدی تارتار در 3 بازی اخیر تمدید خواهد شد یا خیر. بعد از مصاف با استقلال هم، گل‌گهر سیرجان و نفت مسجدسلیمان حریفان بعدی ذوب‌آهن هستند که این برنامه نشان می‌دهد ذوبی‌ها برای حفظ رتبه تک‌رقمی خود در جدول کار بسیار دشواری را در پیش دارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری