football360 logo

نمایش امیدوارکننده در آبادان؛ «ویسی» به دنبال دومین معجزه!

23 اسفند 1401 ساعت 11:007 نظر
صنعت‌نفت آبادان در اولین روز حضور «عبدالله ویسی» نمایشی تهاجمی داشت که البته به پیروزی ختم نشد.

به گزارش فوتبال 360، زردپوشان آبادانی در ادامه سریال تغییرات و تحولات روی نیمکت‌شان برای بقا در لیگ برتر، حالا عبدالله ویسی را به عنوان جانشین ادسون تاوارس روی نیمکت خود می‌بینند؛ ویسی در شرایطی پذیرفت که سکان‌دار صنعت‌نفت باشد که پیش از او مدیران باشگاه با رضا پرکاس، فیروز کریمی و ادسون تاوارس در لیگ بیست‌ودوم همکاری داشتند اما تلاش این سرمربیان روی هم رفته باعث کسب 12 امتیاز در 22 هفته شد تا صنعت‌نفت قعرنشین لیگ بیست‌ودوم شود.

عبدالله ویسی که تجربه قهرمانی در لیگ برتر را با استقلال خوزستان دارد و نشان داده در زمینه شگفتی‌سازی متبحر است، حالا در فرصتی 8 هفته به دنبال آن است تا بتواند صنعت‌نفت را در لیگ برتر حفظ کند و با خلق معجزه‌ای تازه، به نوعی هم خود را در عرصه مربیگری احیا کند و هم اینکه بتواند یک تیم ریشه‌دار را در فوتبال ایران نگه دارد و همچنان آبادان جزوی از جغرافیای فوتبال ایران بماند.

نمایش رویایی شاگردان «ویسی»؛ تهاجمی و ترسناک

صنعت‌نفت آبادان شب گذشته در اولین حضور عبدالله ویسی روی نیمکت این تیم، در ورزشگاه تختی آبادان میزبان ملوان بندرانزلی بود. نفتی‌ها با 2 انگیزه مهم پا به میدان مسابقه گذاشتند؛ هدف اول آن‌ها کسب اولین پیروزی با ویسی و جدا شدن از قعر جدول بود و دومین هدف زردپوشان آبادانی هم این بود که بتوانند سرانجام اولین برد خود در دیدار خانگی را در فصل جاری جشن بگیرند تا در کنار هواداران خود به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شوند.

شاگردان ویسی نمایشی فراتر از انتظار را به اجرا گذاشتند و بارها توانستند روی دروازه ملوان بندرانزلی خطرساز شوند. نگاهی به آمار و ارقام مسابقه نشان می‌دهد که صنعت‌نفت شب گذشته 20 شوت به سوی دروازه ملوان داشته که یک‌پنجم ضربات زردپوشان در چارچوب دروازه حریف بوده و امید گل، 1.89 برای صنعت‌نفت به‌ثبت رسیده که آماری جالب‌توجه است.

تکیه به بومی‌ها؛ خداحافظی با خارجی‌های پرماجرا؟

عبدالله ویسی در تصمیمی جالب‌توجه در شرایطی ترکیب اولیه تیمش برای مصاف با ملوان بندرانزلی را چینش کرد که در ترکیب اولیه اعلام شده از سوی ویسی، خبری از بازیکنان خارجی صنعت‌نفت نبود؛ بازیکنی که با درخواست و پافشاری ادسون تاوارس به فهرست زردپوشان آبادانی اضافه شدند اما در مسابقه شب گذشته، جایی در ترکیب اصلی نداشتند تا ویسی با تکیه بر بازیکنان بومی ترکیب 11 نفره خود را چینش کند.

ویسی در دقایق پایانی مسابقه به محمدرضا جلیل مزهر و سباستین پیریز میدان داد اما خبری از شاروف موخیدینوف و علی فریدون شاه‌حسینی نبود و باید دید با توجه به تعطیلات فیفادی پیش‌رو، آیا این سرمربی باتجربه می‌تواند بازیکنان خارجی صنعت‌نفت را با سیستم مدنظرش سازگار کند یا جدایی زودهنگام در انتظار بازیکنان خارجی پرماجرای صنعت‌نفت خواهد بود و آن‌ها در سرنوشتی مشابه تاوارس، پیش از پایان لیگ بیست‌ودوم از جمع زردپوشان جدا می‌شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری