football360 logo

مدیران گل‌گهر و یک سورپرایز ویژه؛ «الهویی» جانشین «قلعه‌نویی» شد!

27 اسفند 1401 ساعت 17:2716 نظر
سرمربی جدید سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی بعد از پایان کار «امیر قلعه‌نویی» در تیم گل‌گهر معرفی شد.

به گزارش فوتبال 360، امیر قلعه‌نویی روز گذشته در تقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان، برای آخرین‌بار روی نیمکت سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی نشست؛ مسابقه‌ای که شاگردان قلعه‌نویی در یک بازی سخت و نفسگیر در آن توانستند به برتری یک‌گله دست پیدا کنند تا به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه یابند. بعد از برتری گل‌گهر مقابل فولاد، امیر قلعه‌نویی از شاگردان خود خداحافظی کرد و با حضور در نشست خبری بعد از بازی، از مدیران باشگاه هم قدردانی کرد و از برنامه‌های خود برای حضور در تیم ملی گفت.

مدیران باشگاه گل‌گهر در روزهای گذشته که پایان کار امیر قلعه‌نویی در این تیم مشخص شده بود، به دنبال انتخاب جانشین او بودند و در این میان نام چهره‌هایی مثل دراگان اسکوچیچ و جواد نکونام به میان آمد و به نظر می‌رسید که قرار است جانشین قلعه‌نویی، از میان این 2 سرمربی باتجربه انتخاب شود اما بیانیه امروز باشگاه گل‌گهر سیرجان حکایت از آن دارد که سیرجانی‌ها به دنبال آن هستند تا با کادرفنی تیم‌شان ادامه بدهند و بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی، قرار بر اضافه شدن چهره جدیدی به نیمکت گل‌گهر نیست.

دستیار پرماجرا، سرمربی شد!

سعید الهویی مربی جوان تیم گل‌گهر سیرجان که در دوره حضور امیر قلعه‌نویی در این تیم، در نقش دستیار اول فعالیت می‌کرد و زمزمه‌هایی درباره حضور احتمالی‌اش در تیم ملی هم به گوش می‌رسید، بعد از پایان کار قلعه‌نویی در سیرجان، با مدیران باشگاه گل‌گهر وارد مذاکره شد و بعد از اصرار ویژه به استفاده از دستیاران قلعه‌نویی، این مربی جوان پذیرفت که در کسوت سرمربی کارش را در ادامه فصل در تیم گل‌گهر دنبال کند.

گل‌گهری‌ها در بیانیه خود درباره انتخاب سعید الهویی توضیح داده‌اند: «باشگاه گل‌گهر ضمن تشکر از زحمات چند ساله آقای امیرقلعه‌نویی و تبریک به ایشان در مسوولیت جدید به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور، پس از بررسی‌های فراوان و نظر به احاطه کامل آقای سعید الهویی به امورات فنی تیم، وی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر انتخاب کرد».

چراغ سبز گل‌گهری‌ها برای حضور «الهویی» در تیم ملی

باشگاه گل‌گهر ضمن معرفی رزومه جانشین امیر قلعه‌نویی، به تجربه بالای سعید الهویی اشاره کرده و در بیانیه خود آورده است: «سعید الهویی که از مربیان جوان، تحصیل‌کرده و آینده‌دار فوتبال ایران است، سالهاست به عنوان دستیار اول آقای قلعه‌نویی، از تجریه مربی‌گری در تیم‌هایی هم‌چون سپاهان، تراکتور و گل‌گهر بهره‌مند است».

امیر قلعه‌نویی هنوز به صورت رسمی دستیاران خود در تیم ملی را معرفی نکرده اما گفته می‌شود که سعید الهویی یکی از دستیاران او خواهد بود. همین مسئله باعث شده تا باشگاه گل‌گهر سیرجان در بیانیه خود نسبت به حضور احتمالی الهویی در کادرفنی تیم ملی واکنش نشان بدهد؛ به‌طوری‌که در بخش پایانی پیام رسمی این باشگاه درباره انتخاب سعید الهویی آمده است: «در صورت نیاز سرمربی محترم تیم ملی فوتبال و درخواست رسمی فدراسیون فوتبال کشور، باشگاه گل‌گهر هم‌چون گذشته همکاری لازم جهت حضور ایشان در کادرفنی تیم ملی، در فیفا‌دی پیش رو، که پیش از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر است را خواهد نمود».

گفتنی است که گل‌گهر سیرجان در حال حاضر در جمع 8 تیم برتر جام حذفی قرار دارد و سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی در پایان هفته بیست‌وسوم با کسب 40 امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارند. گل‌گهر در دیدار بعدی خود در لیگ برتر، باید جمعه یازدهم فروردین‌ماه در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران برود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری