football360 logo

برترین گلزن سال لیگ برتر؛ درخشش ستاره‌ای از خطه شمال

01 فروردین 1402 ساعت 11:3021 نظر
«محمد عباس‌زاده» با کارنامه‌ای خیره‌کننده کار خود را در سال 1401 به پایان برد.

به گزارش فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای تعطیلات خود به سر می‌برد و قرار است نخستین هفته از رقابت‌های باشگاهی در سال جدید، از دهم فروردین‌ماه آغاز شود. یکی از جذاب‌ترین رقابت‌ها در لیگ برتر، رقابت بر سر رسیدن به کفش طلای لیگ بیست‌ودوم است؛ رقابتی که در اوج هیجان تا پایان هفته بیست‌وسوم دنبال شده و صدرنشینی مشترک 3 بازیکن نشان می‌دهد که این رقابت احتمالاً تا روز پایانی فصل ادامه خواهد شد و محمد عباس‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو، به دنبال تصاحب عنوان برترین گلزن فصل هستند، هر چند که بازیکنان دیگری هم بعد از این 3 ستاره شانس رسیدن به کفش طلا را دارند.

محمد عباس زاده در شرایطی در کورس آقای گلی است که پیش از شروع لیگ بیست‌ودوم، در آستانه خروج از تراکتور قرار گرفته بود و عملکردش مورد رضایت قربان بردیف نبود اما ستاره باتجربه تراکتوری‌ها توانست خود را به کادرفنی اثبات کند و با درخششی خیره‌کننده، هم یکی از عوامل موفقیت تراکتور در لیگ بیست‌ودوم نام گرفت و هم اینکه توانست آمار درخشان خود در سال 1401 را تکمیل کرده و با کارنامه‌ای موفق کارش را در تراکتور دنبال کند.

«عباس‌زاده» و یک عنوان ویژه در 1401

مهاجم مازندرانی تراکتور در فصل گذشته هم توانست 8 گل برای سرخ‌پوشان تبریزی به‌ثمر برساند اما نتوانست در کورس آقای گلی به کفش طلا برسد اما حالا در لیگ بیست‌ودوم شرایط برای عباس‌زاده متفاوت است و او شانس زیادی دارد تا بتواند در قامت بهترین گلزن، فصل را به پایان ببرد. نکته مهم، نگاهی به آمار و ارقام او در سال 1401 است که نشان می‌دهد ستاره تراکتور توانسته به عنوان برترین گلزن سال دست پیدا کند.

عباس‌زاده در سال 1401، در 27 بازی لیگ برتری برای سرخ‌پوشان تبریزی به میدان رفت که توانست 13 گل بزند تا با ثبت آماری درخشان، برترین گلزن سال لقب گیرد و بالاتر از ستارگانی مثل شهریار مغانلو، رضا اسدی و محمدرضا آزادی قرار گیرد. ستاره تراکتور در شرایط برترین گلزن سال شده که نامش در فهرست جدید تیم ملی به چشم نمی‌خورد و عملکرد خوب او نتوانسته رضایت کادرفنی تیم ملی را جلب کند.

غیبت جالب‌توجه «منشا» و حضور ستارگان نام‌آشنا

گادوین منشا که فصل گذشته توانست صاحب عنوان برترین گلزن فصل شود، جایی در بین برترین گلزنان سال 1401 ندارد! منشا در شرایطی برترین گلزن فصل گذشته شد، که در سال 1401 فصل 3 گل زده در کارنامه او به چشم می‌خورد که آمار عجیبی است. بعد از محمد عباس‌زاده که بهترین گلزن سال 1401 شد، نام شهریار مغانلو به عنوان دومین گلزن برتر سال به چشم می‌خورد که توانسته در 30 بازی با پیراهن سپاهان در لیگ برتر، 11 گل بزند.

رضا اسدی که با تغییر پست از خط هافبک به خط حمله توانسته احیا شود و کارنامه‌ای درخشان را از خود در فصل جاری به جای گذاشته، با ثبت 10 گل در 28 بازی سومین گلزن برتر سال 1401 شد و بعد از اسدی، نام محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم آلومینیوم اراک با 10 گل زده در 34 مسابقه به چشم می‌خورد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری