football360 logo

ترین‌های فوتبال باشگاهی ایران در سال ۱۴۰۱؛ «ساسان» رکورددار بیشترین بازی

02 فروردین 1402 ساعت 12:1019 نظر
«ساسان انصاری» بیش از هر بازیکن دیگری در باشگاه‌های ایرانی در سال گذشته به میدان رفت.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، در پایان سال ۱۴۰۱، ترین‌های فوتبال باشگاهی ایران مرور شده است و بازیکنانی که بین باشگاه‌های ایرانی در مجموع لیگ برتر، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بهترین آمار را داشتند معرفی شده‌اند. در اولین بخش از این بررسی، بازیکنانی که بیشترین بازی را در این سال داشتند ارائه شده است.

رکورد بیشترین بازی در چنگ فولادی‌ها

در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا، تنها سپاهان و فولاد از ایران حق حضور در این مسابقات را داشتند و پرسپولیس و استقلال شرایط شرکت در مسابقات را کسب نکردند. با توجه به این وضعیت و صعود فولاد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان این تیم بیش از هر تیم دیگری به میدان رفتند و از ۵ بازیکن رکورددار این سال، ۴ بازیکن در فولاد خوزستان توپ زدند. فولاد در این سال در ۴۰ بازی به میدان رفت.

ساسان فعال‌ترین بازیکن ۱۴۰۱

ساسان انصاری با حضور در ۳۹ بازی رکورددار بیشترین بازی در سال ۱۴۰۱ بود. این بازیکن در این سال، تنها بازی با استقلال را به دلیل محرومیت از دست داد و در سایر بازی‌های فولاد به میدان رفت. کاپیتان فولاد،‌ ۲۹ بازی در لیگ، ۲ بازی در جام حذفی و ۸ مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.

دانیال اسماعیلی‌فر تنها بازیکن غیرفولادی ۵ نفر اول این فهرست در رده دوم جای دارد. این بازیکن در پرسپولیس و سپاهان بازی کرد و در هر ۳۸ مسابقه ممکن به میدان رفت. اسماعیلی‌فر ۲۵ بازی در پرسپولیس انجام داد و در ۱۳ دیدار برای سپاهان به زمین رفت. در کنار اسماعیلی‌فر ۲ بازیکن از فولاد جای دارند. مهدی شیری و عارف آقاسی در ۳۸ بازی برای فولاد بازی کردند. حمید بوحمدان نفر پنجم این لیست است که 37 بازی در سال ۱۴۰۱ انجام داد. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری