football360 logo

الهلال - مسی، پروژه در آستانه تکمیل شدن؛ توری برای صید ستاره

02 فروردین 1402 ساعت 16:5350 نظر
الهلال برای جذب مسی انگیزه زیادی دارد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، رابطه مریض لیونل مسی پس از قهرمانی جهان با هواداران پاری‌سن‌ژرمن به انتهای راه رسیده و پایان فصل، خبرهای مهمی در راه خواهد بود.

درحالی که هنوز مهر قرارداد کریس رونالدو با النصر عربستان و پیوستن به لیگ حرفه‌ای عربستان خشک نشده، عطش سعودی‌ها برای پروژه حاضر روز به روز بیشتر می‌شود و پس از پایان قرارداد مسی با پاریس در کمتر از ۳ ماه دیگر، اگر شاهد پیوستن مسی به الهلال باشیم،  دستمزد سالیانه ۳۵۰ میلیون دلاری در انتظار کاپیتان قهرمان جهان خواهد بود‌.به گزارش نشریه اسپورت، مسی قصد ندارد راهی خاورمیانه شود و نقشی در پیشبرد پروژه کسب میزبانی عربستان از جام‌جهانی ۲۰۳۰ داشته باشد.

از طرفی، ال‌ناسیونال گزارش داده مسی ترجیح می‌دهد راهی لیگ حرفه‌ای ایالات متحده شود و کورس رقابتی میان اینتر میامی و سایر باشگاه‌های خواهان رباینده ۷ توپ طلای فوتبال جهان در خواهد گرفت. حتی از بازگشت به بارسلونا و پایان دوران حرفه‌ای در این باشگاه هم صحبت به میان می‌آید.

چنین صحبتی درحالی است که باشگاه بارسلونا با مشکلات عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند و اگر دستمزد سایر بازیکنان را کاهش ندهد، بیشتر از ۲۱۴ هزار دلار قادر نخواهد بود به بهترین گلزن تاریخش دستمزد پرداخت کند.

در هر حالت، باید به انتظار روزهای آینده نشست و خبرهای رسمی را دنبال کرد. اطرافیان مسی از جمله پدر و مدیربرنامه‌هایش، هرگونه گمانه‌زنی از این دست را اخبار دروغ می‌خوانند و حضور خورخه در عربستان را بی‌ارتباط به پیشنهاد الهلال به حساب می‌آورند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری