football360 logo

چالش ویژه برای شاگردان «ربیعی»؛ مدعی‌کشون در رفسنجان؟

03 فروردین 1402 ساعت 10:4522 نظر
مس رفسنجان می‌تواند بیشترین نقش را در تعیین سرنوشت تیم قهرمان در لیگ بیست‌ودوم داشته باشد.

به گزارش فوتبال 360، نارنجی‌پوشان رفسنجانی تا پیش از تعطیلات فیفادی، یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ بیست‌ودوم بودند؛ تیمی با کمترین گل خورده و کمترین شکست. شاگردان محمد ربیعی با 38 امتیاز و بالاتر از تراکتور تبریزِ پرستاره، به عنوان تیم پنجم جدول رده‌بندی کارشان را در سال گذشته به پایان بردند و حالا در سال جدید، ماموریت مهمی را در مقابل خود می‌بینند. مس رفسنجان با هر 3 تیم مدعی قهرمانی لیگ بیست‌ودوم باید در 7 هفته آینده رقابت کند و همین مسئله باعث شده تا شاگردان ربیعی نقش ویژه‌ای در تعیین تیم قهرمان داشته باشند.

دوئل انتقامی در رفسنجان

مس رفسنجان بعد از حضور در لیگ برتر مقابل پرسپولیس نتایج خوبی را به‌دست نیاورده و تحمل 4 شکست و کسب تنها یک امتیاز در 5 مسابقه قبلی نشان می‌دهد که شاگردان محمد ربیعی نتوانسته‌اند عملکرد موفقی برابر سرخ‌پوشان پایتخت داشته باشند. شرایط البته برای مسی‌ها در لیگ بیست‌ودوم متفاوت است و آن‌ها خود را تیمی جان‌سخت و مدعی نشان داده‌اند و در بازی رفت هم، دروازه نارنجی‌پوشان از روی یک ضربه پنالتی باز شد و شاگردان یحیی گل‌محمدی در جریان بازی ناکام در گلزنی بودند.

پرسپولیس در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 2 شکست را متحمل شده و شاگردان گل‌محمدی در فاصله 4 امتیازی تا صدر جدول قرار دارند. بدون‌شک ایجاد فاصله بیشتر تا سپاهانِ صدرنشین، می‌تواند به رویای قهرمانی سرخ‌ها در لیگ بیست‌ودوم پایان بدهد، اما نارنجی‌پوشان انگیزه بالایی برای شکست دادن پرسپولیس در رفسنجان دارند و اگر مس بتواند از حریف خود در خانه امتیاز بگیرد، شانس قهرمانی شاگردان گل‌محمدی در لیگ بیست‌ودوم به حداقل خواهد رسید.

«ربیعی» علیه سرمربیان پرتغالی!

مسی‌ها با وجود شکست مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در دور رفت توانستند هم در مقابل سپاهان ایستادگی کنند و هم در مقابل استقلال و 2 امتیاز ارزشمند برابر این 2 تیم به دست آوردند. نارنجی‌پوشان که با 13 تساوی در لیگ بیست‌ودوم رکورددار هستند، تلاش‌شان بر این است که بتوانند همچنان مقابل تیم‌های مدعی و بالانشین جدول عملکرد قابل‌قبولی داشته باشند و در سودای کسب امتیاز دوباره از تیم‌های اول و دوم جدول هستند.

شاگردان ربیعی بعد از رویارویی با پرسپولیس، به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌روند و سپس در اصفهان برابر سپاهان قرار خواهند گرفت. شاگردان محمد ربیعی همچنین در هفته ماقبل پایانی لیگ در خانه برابر استقلال به میدان می‌روند که سرمربی جوان مسی‌ها امید به آن دارد تا بتواند در مقابل سرمربیان خارجی و نامدار لیگ همچنان شکست‌ناپذیر بماند؛ به‌ویژه آنکه در فصل جاری، نارنجی‌پوشان توانستند هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت مقابل تراکتور به برتری برسند تا ربیعی هم در تقابل با قربان بردیف و هم در مصاف با پاکو خمس، برنده باشد!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری