football360 logo

قوی سپید و رویای طلسم‌شکنی؛ شاگردان «زارع» علیه 57 روز پرماجرا

05 فروردین 1402 ساعت 16:303 نظر
ملوان بندرانزلی بعد از گذراندن یک دوره ناموفق در هفته‌های گذشته، به دنبال اوج‌گیری دوباره است.

به گزارش فوتبال 360، شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان در سال بازگشت‌ دوباره‌شان به سطح اول فوتبال ایران، در سودای حفظ سهمیه ملوان در لیگ برتر هستند؛ اتفاقی که تحقق آن، چندان دور از دسترس نیست، اما سرمربی جوان ملوان در نظر دارد تا ضمن بقای ملوان، بتواند همراه این تیم در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ برتر، رتبه‌ای تک‌رقمی را به‌دست بیاورد که رسیدن به این هدف در 7 هفته پایانی، ماموریت مهمی برای انزلی‌چی‌ها به شمار می‌آید.

ملوان بندرانزلی در تعطیلات فیفادی گذشته اوج‌گیری فوق‌العاده‌ای داشت، البته که روند نتایج خوب ملوان پیش از تعطیلات آغاز شد و آن‌ها توانستند مقابل تراکتور و فولاد 4 امتیاز ارزشمند بگیرند اما بعد از تعطیلات فیفادی، در 6 بازی پیاپی لیگ برتر و جام حذفی شکست‌ناپذیر بودند تا با اوج‌گیری فوق‌العاده در جدول، کاملاً از منطقه خطر دور شوند و حضور در رتبه تک‌رقمی را تجربه کنند اما نتایج ضعیف در هفته‌های گذشته باعث شده تا دوباره ملوان به منطقه قرمز جدول نزدیک شود.

6 بازی بدون برد در لیگ برتر و جام حذفی!

ملوانی‌ها بعد از آنکه توانستند در هفته هجدهم لیگ برتر در دربی تیم‌های شمالی مقابل نساجی مازندران بردی یک‌گله را به‌دست بیاورند، دیگر طعم پیروزی را نچشیده‌اند. نگاهی به نتایج شاگردان زارع نشان می‌دهد که آن‌ها بعد از پیروزی مقابل نساجی، مقابل ذوب‌آهن اصفهان متوقف شده‌اند و بعد از این تساوی، 3 شکست پیاپی مقابل گل‌گهر سیرجان، استقلال تهران و فولاد خوزستان در کارنامه سفیدپوشان به چشم می‌خورد که شکست برابر آبی‌پوشان پایتخت در جام حذفی خورد.

شاگردان زارع پیش از تعطیلات فیفادی، در 2 بازی متوالی مقابل آلومینیوم اراک و صنعت‌نفت آبادان ناکام در کسب پیروزی بودند و از 6 امتیاز ممکن، فقط 2 امتیاز به‌دست آوردند تا در کارنامه ملوان، 6 مسابقه پیاپی بدون کسب پیروزی در لیگ برتر و جام حذفی به‌ثبت برسد و ملوانی‌ها با نتایجی ضعیف به استقبال تعطیلات فیفادی بروند.

پسران «مازیار» و رویای غول‌کشی

ملوان بعد از تعطیلات فیفادی، روز پنجشنبه دهم فروردین‌ماه در خانه میزبان هوادار تهران است، آن‌هم در شرایطی که بازی رفت با برتری یک‌گله حریف تهرانی به پایان رسیده و شاگردان مازیار زارع در خانه به دنبال جبران‌مافات هستند. بعد از دیدار با هوادار، 3 مصاف حساس با پرسپولیس، تراکتور و سپاهان در انتظار ملوانی‌ها است که به جز مصاف حریف تبریزی، 2 مسابقه دیگر در بیرون از خانه به انجام می‌رسد!

ملوانی‌ها تا پایان هفته بیست‌وسوم با 24 امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارند و فاصله‌شان تا ذوب‌آهن اصفهان که جایگاه نهم جدول را در اختیار دارد، تنها 3 امتیاز است. به نظر می‌رسد که تعطیلات فیفادی، زمان مناسبی برای ریکاوری شاگردان مازیار زارع بوده و باید دید آیا سفیدپوشان بعد از تعطیلات می‌توانند با کسب نتایج خوب، موفق به طلسم‌شکنی و کسب پیروزی شوند و خود را به رتبه‌ای تک‌رقمی در جدول برسانند یا در رسیدن به هدف‌گذاری‌شان ناموفق می‌مانند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری