football360 logo

مقصد بعدی مسی؛ نه پاریس و نه بارسلونا!

05 فروردین 1402 ساعت 14:3970 نظر
جدیدترین اظهارات مدیر لالیگا در مورد مسی و بارسلونا جالب توجه است.

به گزارش فوتبال 360، در هفته‌های گذشته و با نزدیک شدن به پایان قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن ژرمن شایعات زیادی مبنی بر بازگشت اسطوره بارسلونا از طرف بازیکنان سابق و خبرگزاری‌ها شنیده شد.

خاویر تباس مدیر لالیگا که با هر مصاحبه در مورد بارسلونا زخمی بر پیکره‌ی این تیم می‌گذارد، درباره حضور دوباره مسی در بارسا گفت: برای حضور مسی در بارسلونا باید شرایط زیادی تغییر کند. اول از همه او باید دستمزدش را به حد قابل توجهی کم کند. بعد از آن چندین بازیکن باید از تیمشان بروند و کارهای دیگری که هنوز انجام نداده‌اند. مدیران بارسا تنها کسانی هستند که می‌توانند شرایط را برای حضور مسی در تیمشان فراهم کنند و قوانین همیشه ثابت هستند. در شرایط کنونی لیونل مسی نه می‌تواند به بارسلونا برگردد و نه در پاری‌سن ژرمن بماند، در واقع پاریس درآمد کمتری نسبت به بارسلونا دارد.
آبی و اناری‌ها در ماه‌های اخیر با مشکلات مالی عجیبی دست و پنجه نرم می‌کنند که حتی این مشکلات باعث شد قرارداد حرفه‌ای گاوی با بارسلونا فسخ شود و او در ادامه فصل به عنوان بازیکن جوانان در تیم حاضر شود. اگر مدیران بارسا این مسائل را حل نکنند در آینده حسرت‌های بزرگتری بر دل هواداران تیم خود می‌گذارند.
تباس همچنین در مورد مواجهه مدیران بارسا با پرونده نگریرا از آنها انتقاد کرد و گفت: این پرونده خواب را از من گرفته است، این جدی‌ترین مساله مرتبط با اعتبار و درستی فوتبال ما است. آنها می‌خواهند به هوادارانشان آرامش دهند اما ما نیاز به توضیح داریم. فکر می‌کنم آنها باید نگران باشند. روزهای اول را به یاد بیاورید. بارسلونا بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که اینکار را کرده است و بعد از آن هیچ توضیحی نداده‌اند.
این جملات را تباس در شرایطی گفت که پیش از این اعلام شده بود هیچ مدرکی مبنی بر رشوه دادن بارسایی‌ها ثابت نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری