football360 logo

حالا توپ در زمین گلیزرهاست؛ بازی خرید جذاب شد

05 فروردین 1402 ساعت 15:2221 نظر
پیشنهادات خرید منچستریونایتد ارسال شد و همه چیز به گلیزرها بستگی دارد‌.

به گزارش فوتبال 360، با اینکه هوای شهر منچستر در این روزها بارانی و سرد است اما نقطه‌ای از این شهر بزرگ، پرحرارت‌ترین ساعات خود را طی می‌کند. مشتریانی از سراسر دنیا برای به دست آوردن الماسی گران‌بها تلاش می‌کنند. امروز تمامی پیشنهادات خرید باشگاه برای صاحبان باشگاه منچستریونایتد ارسال شد و حالا وقت تصمیم‌گیری گلیزرها برای فروش باشگاه است. هفته گذشته اتفاقات جالبی در روند فروش شیاطین سرخ افتاد. قبل از ارسال پیشنهادات، خبرهایی مبنی بر قیمت مد نظر قطری‌ها برای خرید باشگاه از طریق خبرگزاری‌ها فاش شد که بعد از آن سر جیمی راتکلیف درخواست تمدید مهلت ارسال پیشنهادات را از باشگاه خواستار شد.

بعد از این اتفاق گروه قطری هم همین درخواست را تکرار کرد و با اینکه گلیزرها خیلی از این اتفاق خوشحال نبودند، مهلت ارسال پیشنهاد را تمدید کردند. این بار هیچ خبری از مبلغ پیشنهادی قطری‌ها در میان نبود و سر جیمی راتکلیف؛ پیشنهادش را با تمام توان مالی خود ارسال کرد تا بتواند صاحب این باشگاه شود. این وقفه به مشتریان باشگاه، مشتری دیگری هم از فنلاند اضافه کرد که در حد و اندازه‌ این ۲ غول ثروتمند نیست. امروز اما شیخ جاسم رقمی را برای خرید صددرصد باشگاه ارسال کرده که فکر می‌کند به عنوان بهترین پیشنهاد  خرید یک باشگاه ورزشی در طول تاریخ لقب خواهد گرفت. گلیزرها یک هفته زمان خواسته‌اند تا به این پیشنهادات جواب بدهند.

شایعات دیگری اطراف مالکان باشگاه شنیده می‌شود که گویی فروشی در کار نیست و آنها این هزینه‌ها را به جان خریده‌اند تا با آمدن این پیشنهادات ارزش باشگاه خود را افزایش دهند و بتوانند وام‌های جدید با مبالغی بالا دریافت کنند. حالا توپ در زمین گلیزرهاست. باید ببینیم.در هفته‌ آینده چه می‌شود،پ. باشگاه مالکان جدیدی به خود می‌بیند و یا باز هم سلطه‌ خانواده‌ گلیزر بر منچستر ادامه خواهد داشت؟

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری