football360 logo

جورجینیو روز به روز دورتر از اعتماد مانچو؛ قلبی که ضربان را تنظیم نمی‌کند!

05 فروردین 1402 ساعت 21:096 نظر
به نظر، از این پس جورجینیو را کمتر در ترکیب آتزوری شاهد خواهیم بود.
به گزارش فوتبال 360، جورجینیو، مهره قابل اعتماد روبرتو مانچینی در راه کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های اروپا 2020، حالا فاصله بسیاری با همان هافبک مطمئن تیم در میانه میدان دارد؛ بازیکنی که قربانی اشتباهات مدیریتی چلسی شد و انتقالش به آرسنال  هنوز نتوانسته او را به روزهای اوج بازگرداند.
در دیدار نخست تیم ملی ایتالیا مقابل انگلیس در مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2024، جورجینیو یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان میدان بود و درحالی که رقبای باانگیزه‌ای چون ساندرو تونالی و بریان کریستانته را برای رسیدن به ترکیب تحت هدایت مانچو دارد، به نظر نمی‌رسد از ابتدا کار را در دیدار مقابل مالت آغاز کند.
جورجینیو در دیدار مقابل انگلیس تنها 51 لمس توپ داشت و نشان داد آتزوری دیگر قادر نیست روی نبوغ او در میانه میدان برای از کار انداختن خط هافبک رقبا حساب باز کند. از طرف مقابل دکلان رایس در این تقابل، کاملاً شبیه به جورجینیو در روزهای اوجش بود و اگرچه لمس توپ زیادی نداشت اما با جایگیری‌های مناسب و دفع توپ‌های حساس، کاملاً مختصر و مفید بازی کرد تا ایتالیا پس از سال‌ها در خانه بازی را به انگلیس واگذار کند.
گاتزتا دلواسپورت گزارش داده مانچینی دیگر برای به میدان رفتن در این مسابقات، روی جورجینیو حساب باز نمی‌‎کند و ساندرو تونالی جدی‌ترین جایگزین اوست. او که در مسابقات یورو 2020 میانگین 812 لمس توپ داشت، پس از فینال ومبلی و فتح جام در دیدارهای ملی این آمار را به 692 کاهش یافته دید که همین ضعف باعث اختلال در سبک بازی ایتالیا پس از قهرمانی یورو و کاهش میزان مالکیت مقابل رقبا از میانگین 62 درصد به 53 درصد شده است.
گازتا همچنین گزارش داده بریان کریستانته به طور همزمان با تونالی در خط هافبک به کار گرفته خواهد شد تا جای خالی نیکولو بارلا را پر کند که در دیدار مقابل مالت در دسترس نیست و در ایتالیا مانده.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری