football360 logo

مسی با 800 به بارسلونا نزدیک می‌شود؛ روزهای جالب اسطوره

05 فروردین 1402 ساعت 11:3423 نظر
اعجوبه آرژانتینی روزهای جالبی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش فوتبال 360، از یک رستوران پرماجرا تا گل شماره 800 و خبرسازی اخیر در مورد بازگشت به بارسلونا، لیونل مسی روزهای پرماجرایی را می‌گذارند.

رسانه‌ها، تصویر هواداران پرشمار منتظر او کنار یک رستوران در آرژانتین را رسانه‌ای کردند. ظاهرا آن‌ها به محض خبردار شدن از حضور مسی و همسرش به رستوران هجوم بردند تا او را ببیند و در نهایت بهترین بازیکن حال حاضر جهان با اسکورت پلیس و در میان هجمه عجیب هوادارانش توانست از رستوران خارج شود به سمت مقصدش حرکت کند.

گل 800

لیونل پس از گذر از این مرحله دشوار(!) در بازی دوستانه تیمش مقابل پاناما درخشید و با نود و نهمین گل ملی خودش به دستاورد 800 گل زده رسید. او پس از کوبیدن 2 ضربه به دیرک دروازه پاناما سرانجام در دقیقه 89 با یک ضربه ایستگاهی دیدنی دروازه رقیب را به لرزه درآورد تا پس از کریس رونالدو به دومین فوتبالیستی باشد که به دستاورد 800 گل زده می‌رسد. او غیر از 99 گلی که باعث شده بالاتر از باتیستوتا و مارادونا بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین شود، 672 گل برای بارسلونا زده و بهترین گلزن تاریخ این تیم و لالیگاست. 20 گل زده برای پاری‌سن‌ژرمن هم باعث شده مجموع گل‌های برنده جام‌جهانی 2022 حالا به 800 برسد!

آغوش باز بارسلونا

پس از این اتفاق، خبر بعدی رسانه‌ها درباره او، فرش قرمز پهن کردن بارسلونا برای بازگشت اسطوره‌اش است. ظاهرا ماجرای الهلال تکذیب شده و خواست بارسلونا قوی‌تر از علاقه اینترمیامی دیوید بکام به خرید لئوست. در این بین اگر مشکلات مالی بارسلونا و تقابل اخیر آن‌ها با سازمان لیگ اسپانیا اجازه بدهد، احتمالا در آغاز فصل آینده، مسی را با پیراهن بارسلونا در میادین خواهیم دید. سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی مسی، لاپورتا را ترغیب به بازگرداندن مسی کرده و عدم علاقه لئو به ماندن در پاریس و محرز شدن دوری مجدد این تیم از جام لیگ قهرمانان تا حداقل فصل آینده، احتمال شکل‌گیری این انتقال رویایی را به بالاترین میزان می‌رساند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری