football360 logo

«منصوریان» به دنبال نجات از برزخ؛ در انتظار هفته سرنوشت‌ساز

05 فروردین 1402 ساعت 13:308 نظر
قرمزپوشان اهوازی برای خروج از بحران مسیر دشواری را در مقابل خود می‌بینند.

به گزارش فوتبال 360، فولاد خوزستان بعد از حذف از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی در رسیدن به جمع 4 تیم برتر قاره، روی نیمکت خود تغییر و تحولاتی مهم داشت و در شرایطی که تصور می‌شد قرار است حمیدرضا رجبی به عنوان جانشین جواد نکونام تا پایان فصل کارش را پیش ببرد، اما کناره‌گیری رجبی باعث شد تا مدیران باشگاه به سراغ انتخاب سرمربی جدید بروند و در نهایت علیرضا منصوریان پذیرفت که سکان هدایت فولاد خوزستان را برعهده بگیرد.

منصوریان که فصل گذشته در صنعت‌نفت آبادان روزهای خوبی را گذرانده بود، از ابتدای فصل جدید دور از هیاهوی لیگ برتر بود و حتی نامش در حوالی تیم امید هم به گوش می‌رسید، اما در نهایت این سرمربی باتجربه که سابقه حضور در تیم‌هایی مثل استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان را هم دارد، در نقش جانشین جواد نکونام در ادامه لیگ بیست‌ودوم، در تیم فولاد خوزستان به عنوان سرمربی جدید معرفی شد؛ آن‌هم در شرایطی که هواداران فولاد به شدت نسبت به انتخاب منصوریان موضع گرفتند.

بحران زودرس؛ یک برد در 4 بازی!

علیرضا منصوریان در اولین بازی در شرایطی روی نیمکت فولاد خوزستان نشست که در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به شدت نسبت به حضور او روی نیمکت فولاد، هواداران موضع گرفتند و شعارهای تندی را علیه منصوریان به زبان آوردند اما این سرمربی باتجربه توانست شروع خوبی داشته باشد و با پیروزی مقابل ملوان، کارش را در تیم فولاد آغاز کرد.

قرمزپوشان اهوازی بعد از پیروزی در مقابل ملوان در سودای آن بودند تا بتوانند از بحران خارج شده و روزهای موفقی را با منصوریان تجربه کنند، اما تساوی مقابل مس در کرمان و سپس 2 باخت پیاپی مقابل استقلال و گل‌گهر که شکست برابر حریف سیرجانی در جام حذفی به‌ثبت رسید باعث شد تا شرایط کاملاً علیه علیرضا منصوریان تغییر کند و این سرمربی باتجربه حالا خود را در میانه بحران زودرس می‌بیند.

تعطیلات فیفادی ناجی «منصوریان» می‌شود؟

منصوریان در شرایطی پذیرفت که سرمربی تیم فولاد در ادامه لیگ بیست‌ودوم باشد که برای دیدار نخست مقابل ملوان، او فرصتی کمتر از 72 ساعت برای آماده‌سازی قرمزپوشان اهوازی داشت و برنامه فشرده مسابقات لیگ باعث شد تا علیرضا منصوریان نتواند تیمش را بر مبنای شرایط ایده‌آل مدنظرش آماده کند اما حالا از راه رسیدن تعطیلات فیفادی باعث شد تا فرصت آماده‌سازی مناسبی در اختیار فولادی‌ها قرار گیرد.

شاگردان منصوریان بعد از تعطیلاتی 13 روزه، باید پنجشنبه دهم فروردین‌ماه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف پیکان تهران بروند و به فاصله یک هفته، فولادی‌ها در بیست‌وپنجمین بازی فصل باید در خانه برابر نساجی مازندران صف‌آرایی کنند. مطمئنا کسب 6 امتیاز از 2 بازی پیش‌رو می‌تواند آرامش را به اردوی فولاد بازگرداند، به‌ویژه آنکه بعد از این 2 مسابقه باید قرمزپوشان اهوازی خود را مهیای دیدار حساس مقابل گل‌گهر سیرجان کنند.

فولاد در فصل گذشته تا پایان هفته بیست‌وسوم، با کسب 35 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار داشت اما حالا در مدت مشابه، قرمزپوشان اهوازی فقط 28 امتیاز به‌دست آورده‌اند و در جایگاه هشتم جدول ایستاده‌اند که شاگردان منصوریان برای جبران‌مافات و رسیدن به شرایط ایده‌آل، راهی جز کسب حداکثر امتیاز در دیدارهای حساس پیش‌رو ندارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری