football360 logo

ترین‌های باشگاهی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۱؛ بوشهری پنالتی‌گیر

07 فروردین 1402 ساعت 19:2747 نظر
«مهدی قایدی» در سال ۱۴۰۱ بیشترین پنالتی را در فوتبال باشگاهی ایران کسب کرد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، در پایان سال ۱۴۰۱، ترین‌های فوتبال باشگاهی ایران مرور شده است و بازیکنانی که بین باشگاه‌های ایرانی در مجموع لیگ برتر، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بهترین آمار را داشتند معرفی شده‌اند. در آخرین بخش از این بررسی، بازیکنانی که در این سال بیشترین پنالتی را کسب کردند ارائه شده است.

«قایدی» در مسیر «طارمی»

در سال‌های اخیر در فوتبال ایران، مهدی طارمی به عنوان سمبل گرفتن پنالتی شناخته می‌شود. مهدی قایدی همشهری طارمی نشان داده که می‌تواند این نقش را به خوبی ایفا کند. قایدی در ابتدای این فصل از امارات به فوتبال ایران بازگشت و در همان اولین بازی مقابل ملوان، پنالتی گرفت. این بازیکن علی‌رغم اینکه در ابتدای فصل حضور کاملی در ترکیب استقلال نداشت، با کسب ۴ پنالتی، پنالتی‌گیرترین بازیکن سال ۱۴۰۱ بود. اوج هنر این بازیکن در دیدار جام‌حذفی برابر تراکتور بود که در وقت اضافه ۲ پنالتی برای تیمش گرفت تا استقلال بازی یک بر صفر باخته را به پیروزی ۲ بر یک تبدیل کند.

۳ بازیکن با ۳ پنالتی

۳ بازیکن تقریباً با سابقه لیگ در رده دوم پنالتی گیرترین بازیکنان سال ۱۴۰۱ جای دارند. شهریار مغانلو که بهترین فصل دوران بازیگری خود را سپری می‌کند دوباره مثل سابق پنالتی گیر شده است. این بازیکن در لیگ نوزدهم پنالتی گیرترین بازیکن فصل بود و در سال ۱۴۰۱ هم در مجموع ۳ پنالتی گرفت.

پنالتی‌گیرترین بازیکنان لیگ این فصل، ۲ مهاجم کهنه‌کار لیگ هستند. کریم اسلامی از نساجی و مهدی مومنی از ملوان ۳ پنالتی در این فصل کسب کردند و جزو مسن‌ترین پنالتی‌گیرترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شوند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری