football360 logo

پاگشای «الهویی» در قائمشهر/ دوئل حساس صدرنشین و قعرنشین لیگ در نقش جهان

10 فروردین 1402 ساعت 12:308 نظر
پرونده هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 4 مسابقه حساس بسته خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، استقلال در اولین بازی خود در سال جدید، فردا (جمعه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان است و بعد از اتمام این تقابل حساس و نفسگیر، پرسپولیس در رفسنجان باید از ساعت 21:15 برابر مس قرار گیرد. سرخابی‌های پایتخت در شرایطی در روز پایانی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اولین بازی خود در سال 1402 را برگزار می‌کنند، که این 2 مسابقه حساس قرار است 2 دیدار مهم دیگر هم با حضور تیم‌های سوم و چهارم جدول به انجام برسد.

گل‌گهر سیرجان در اولین بازی‌اش بعد از تغییر سرمربی و جانشینی سعید الهویی به جای امیر قلعه‌نویی، باید در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران برود و سپاهان اصفهان هم برای تثبیت صدرنشینی‌اش در خانه باید برابر صنعت‌نفتِ آبادان قعرنشین به پیروزی برسد. برگزاری این 4 مسابقه حساس باعث شده تا هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران در اوج جذابیت و هیجان به نقطه پایان خود برسد.

تمدید صدرنشینی سپاهان در خانه؟

طلایی‌پوشان اصفهانی با هدایت ژوزه مورایس توانستند در سال 1401 در قامت تیم صدرنشین کار خود را به پایان ببرند و در جدول رده‌بندی لیگ برتر بالاتر از سرخابی‌های پایتخت قرار گرفتند. شاگردان مورایس برای تکمیل روزهای خوب خود در فصل جاری، به دنبال آن هستند تا 7 هفته کم‌نوسان را پشت سر بگذارند تا بتوانند به عنوان تیم قهرمان در لیگ بیست‌ودوم نام خود را مطرح کنند. سپاهانی‌ها در اولین گام از سال جدید، باید در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف صنعت‌نفت آبادان بروند.

نفتی‌ها در 6 مسابقه اخیر خود در لیگ برتر برابر سپاهان همواره بازنده بوده‌اند و با کسب 13 امتیاز در 23 بازی گذشته، قعرنشین لیگ بیست‌ودوم به شمار می‌آیند. زردپوشان آبادانی که با هدایت عبدالله ویسی در آخرین دیدار پیش از تعطیلات فیفادی، نمایش خوبی برابر ملوان داشتند، امید به آن دارند تا بتوانند برابر سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شگفتی‌سازی کنند و با کسب امتیاز از صدرنشین لیگ، هم به جذاب‌تر شدن کورس قهرمانی کمک کنند و هم اینکه خود بتوانند به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شوند. حضور ویسی در مقابل تیم سابقش از نکات جالب‌توجه این مسابقه حساس هفته بیست‌وچهارم است؛ مسابقه‌ای که فردا (جمعه) از ساعت 19:15 آغاز خواهد شد.

«الهویی» به دنبال انتقام‌گیری از نساجی

گل‌گهر سیرجان بعد از گذراندن روزهای پرماجرا و تغییر و تحولات روی نیمکت تیمش، حالا باید در اولین مسابقه در سال جدید با سرمربی جدید به میدان برود و سعید الهویی که در قامت دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم گل‌گهر فعالیت داشت، حالا فردا باید در نقش سرمربی سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی را در قائمشهر و در دیدار حساس مقابل نساجی مازندران هدایت کند. گل‌گهری‌ها که در آخرین بازی سال گذشته در لیگ برتر توانستند بردی پرگل را مقابل نفت مسجدسلیمان به‌دست آورند، برای تثبیت جایگاه چهارم جدول به کسب پیروزی در مسابقه حساس فرداشب نیاز مبرمی دارند.

سیرجانی‌ها در دور رفت در خانه با یک گل مغلوب نساجی شدند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها با انگیزه‌ای مضاعف به قائمشهر سفر کنند. شاگردان حمید مطهری در 9 بازی اخیر خود در لیگ برتر نتوانسته‌اند بردی را به‌دست آورند اما برای رسیدن به رتبه‌ای تک‌رقمی در جدول راهی جز کسب پیروزی در مسابقه خانگی فرداشب مقابل گل‌گهر ندارند. دوئل سعید الهویی و حمید مطهری به عنوان 2 سرمربی جوان شاغل در لیگ بیست‌ودوم، از اتفاقات ویژه تقابل فردای نساجی قائمشهر و گل‌گهر سیرجان است؛ مسابقه‌ای که از ساعت 19:30 به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری