football360 logo

استراتژی جدید رئال مادرید؛ هالند نشد، امباپه هست!

12 فروردین 1402 ساعت 14:4820 نظر
احتمال پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید افزایش یافت.

به گزارش فوتبال 360، پیشنهاد تمدید قرارداد منچسترسیتی برای هالند، معادلات پرس برای جذب مهاجم برای رئال را  عوض کرد اما مدیر باشگاه مادریدی پس از پایین آمدن احتمال جذب ارلینگ هالند دوباره به سراغ کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی تیم پاری سن‌ژرمن رفت. سال گذشته که امباپه و رئال به نزدیک ترین حالت ممکن به یکدیگر رسیده بودند، ناصر الخلیفی با پیشنهادی اغوا کننده مانع این انتقال شد و  قراردادی 3 ساله با این بازیکن بست.

کیلیان امباپه خواهان این جا به جایی است و به دوستان نزدیک خود گفته قصد دارد به زودی از پی اس جی جدا شود.  رئال مادرید همانند امباپه خواهان این انتقال است اما هرگز راضی نخواهد شد مبلغی هنگفت بابت این انتقال بپردازد. امباپه به اطرافیان خود گفته در سال 2024 در رئال خواهد بود و فقط با رئال می‌تواند به آرزوی دیرینه‌ خود یعنی بالابردن جام لیگ قهرمانان اروپا برسد.
با وجود  این که ۲ طرف امید به این انتقال دارند اما رئال  مانند سال گذشته عمل نخواهد کرد و این بار بسیار با احتیاط ظاهر می شود. آنها فقط در صورتی رسما به دنبال امباپه خواهند بود که او بازیکن آزاد باشد و فقط با خود این بازیکن مذاکره می‌کنند. کیلیان امباپه تا سال 2025 با پاریس قرارداد دارد اما مدیر برنامه‌های امباپه برای او قرارداد جالبی با پاریس امضا کرده که شانس پیوستنش به رئال را بالا می‌برد. به گفته منابع، بندی در قرارداد امباپه هست که در صورت عدم قهرمانی با پاری سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان این بازیکن می‌تواند سال بعد با پرداخت مبلغی اندکی مابقی قرارداد با پاریس را لغو و به صورت آزاد به هر تیمی که می خواهد بپیوندد. همه می‌دانند امباپه خواهان بازی برای چه تیمی در اروپا است!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری