football360 logo

از پاریس اصرار، از امباپه انکار؛ سندروم کیلیان سن ژرمن

17 فروردین 1402 ساعت 21:0316 نظر
بیانیه کیلیان امباپه در مورد تیزر فروش بلیط فصل آینده خبرساز شد!

به گزارش فوتبال 360، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن‌ژرمن طی بیانیه‌ای ناراحتی خود از استفاده تبلیغاتی مصاحبه‌ای که قبلا انجام داده بود را مطرح کرد. او در این باره گفت: اخیرا متوجه شده‌ام در کمپین تبلیغاتی پیش‌فروش بلیط بازی‌های فصل آینده پاریس شرکت کرده‌ام. من از محتوا و دلیل مصاحبه مطلع نبودم. به نظر می‌رسید یک مصاحبه عادی برای یک موضوع بازاریابی باشد. من با ویدئویی که منتشر شده موافق نیستم. به همین دلیل برای حق تصویر فردی مبارزه می‌کنم. پی اس جی یک باشگاه بزرگ و یک خانواده بزرگ است، اما کیلیان سن ژرمن نیست.

در این ویدئو محوریت فروش بلیط فصل بعد فقط با امباپه بود و از هیچ بازیکن دیگری در کمپین تبلیغاتی استفاده نشده و شاید مهم‌ترین دلیل بیانیه دادن امباپه این موضوع باشد که احترامی برای سایر بازیکنان قائل نشده‌اند.

پاری سن‌ژرمن سریعا بعد از بیانیه کیلیان امباپه، ویدئو را از تمام شبکه‌های اجتماعی و وبسایت پاریس حذف کرد. با این حرکت، باشگاه عملا گفت که هرچیزی امباپه بخواهد همان خواهد شد!

بعد از انتشار ویدئو محافل ورزشی در مورد این نورد اظهارنظر کردند و گفتند احتمالا پاریس که اخیرا شایعاتی مبنی بر احتمال ترک امباپه را شنیده، می‌خواهد با این ویدئو نشان دهد هرگز نمی‌خواهد این ستاره از تیمشان جدا شود. بعد از بیانیه‌ امباپه اوضاع بدتر از قبل شده و حواشی احتمال جدایی کیلیان امباپه از پاریس بالا رفته است. امباپه بندی در قرارداد خود دارد که در صورت حذف از لیگ قهرمانان می‌تواند به صورت یکطرفه با پاریس فسخ کرده و به تیمی که مدنظر خودش است بپیوندد. هنوز مشخص نیست بیانیه‌ امباپه به منظور عدم احترام پاریس به حق تصویری و عدم احترام به سایر بازیکنان تیم است یا شایعاتی مبنی بر جدایی او از پی اس جی!


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری