football360 logo

کفش طلا همین حالا برای هالند رزرو شده است؛ پایان قبل از پایان

18 فروردین 1402 ساعت 12:1232 نظر
بررسی امتیازات بازیکنان در حال رقابت برای کفش طلا خالی از لطف نیست.

به گزارش فوتبال 360، ارلینگ هالند، بچه غول نروژی تیم منچسترسیتی که اولین سال حضور خود در پیراهن آبی سیتیزن‌ها را بسیار شگفت‌انگیز آغاز کرده و گل‌های متعددی برای تیمش به ثمر رسانده، راه سختی برای رسیدن به کفش طلایی ندارد و از همین حالا فاصله‌ زیادی با سایر رقبای خودش ایجاد کرده است.

او هفته‌ گذشته در دیدار مقابل لیورپول به دلیل مصدومیت غایب بود اما هیچ کدام از رقبایش توانایی نزدیک شدن به او را نداشتند.

در حال حاضر هالند که می‌توان او را آقای گل لیگ برتر جزیره هم نامید با 56 امتیاز نزدیکترین شخص به کفش طلاست. به دلیل سختی گلزنی در لیگ‌های برتر اروپا، گلزنی در لیگ جزیره با ضریب 2 محاسبه می‌شود و هالند که 28 گل در کارنامه خود دارد، توانسته 56 امتیاز کسب کند.

هالند صحنه‌ رقابت را برای خود آن چنان هم خالی نمی‌بیند و نفرات بعدی در لیست هری کین و ویکتور اوسیمن هستند که به ترتیب با 44 امتیاز و 42 امتیاز در تعقیب او هستند. البته با توجه به مصدومیت اوسیمن و اوضاع تاتنهام، این ۲ بازیکن کار سختی در رقابت با هالند دارند.

نفر بعدی این لیست انر والنسیا بازیکن فنرباغچه ترکیه اسا که برای رسیدن به کفش طلا کاری به مراتب سخت‌تر از سایر بازیکنان دارد چرا که گلزنی در لیگ ترکیه با ضریب 1.5 محاسبه می‌شود و این بازیکن با زدن 26 گل توانسته 39 امتیاز کسب کند.

اما بازیکن بعدی لیست کسی نیست جز کیلیان امباپه‌. فوتبالی‌ها توقع داشتند او پا به پای هالند در این رقابت جلو برود اما  به خاطر حواشی و نتایج سینوسی تیمش نتوانسته جایگاهی بهتر از پانزدهم در این لیست پیدا کند و با 38 امتیاز همراه با جاناتان دیوید از لیل حضور دارد.

از دیگر بازیکنان نامدار در این لیست 20 نفره می‌تواند به لواندوفسکی، کریم بنزما، مارکوس رشفورد و لائوتارو مارتینس اشاره کرد. لواندوفسکی در این لیست با 34 امتیاز در جایگاه هشتم همراه با 4 بازیکن دیگر همراه است و بنزما، رشفورد و مارتینز با 28 امتیاز هر ۳ در جایگاه هجدهم حضور دارند.

اگر روند تیم‌ها و بازیکنان به این صورت که تاکنون پیش رفته،  ادامه یابد، هیچ کس جز هالند نمی‌تواند صاحب این کفش باشد اما فوتبال ورزش اتفاق‌هاست و شاید شگفتی‌ جدیدی بتواند باعث شود کسی غیر از هالند صاحب کفش طلای فوتبال شود.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری