football360 logo

تاثیر بد، حکیمی را به خروج نزدیک می‌کند؛ نگهداری از امباپه، لای پر قو!

24 اردیبهشت 1402 ساعت 11:4611 نظر
تصمیم فروش اشرف حکیمی برای تاثیر منفی او روی کیلیان امباپه، جنجال جدید در پاریس است!

به گزارش فوتبال 360، اشرف حکیمی دفاع راست تیم پاری‌سن ژرمن تا قبل از جام جهانی بسیار برای تیمش مفید ظاهر شده بود اما بعد از جام جهانی نسخه‌ دیگری از او را در پاریس می‌بینیم.

او علاوه بر مشکلات شخصی و حواشی خارج از زمین که برای خودش و تیمش به وجود آورده، درون زمین هم عملکرد بدی از خود به نمایش می‌گذارد. در این گونه مسائل کادرفنی با بازیکنی که عملکرد دلخواه را ندارد به گونه‌ای برخورد می‌کند تا بازیکن دوباره به عملکرد دلخواه بازگردد اما موضوع حکیمی کمی متفاوت است. بازیکن مراکشی رفاقت بسیار نزدیکی با امباپه دارد و این ۲، دوستان نزدیک یکدیگر هستند. همین موضوع باعث شده تا امباپه چتر حمایتی خود را روی این بازیکن باز کند و کسی از کادرفنی نتواند از عملکرد حکیمی انتقاد کند و یا تنبیهی برایش در نظر بگیرند. آنها متوجه شده‌اند  پس از هر انتقاد از حکیمی، عملکرد امباپه به خوبی قبل از آن نبوده و برای همین موضوع فعلا به صورت کامل از حکیمی دفاع می‌کنند تا خدشه‌ای به عملکرد امباپه وارد نشود.

مدیران پاری‌سن ژرمن برای پایان یافتن تمام این موضوعات قصد دارند با فروش این بازیکن، تاثیر منفی روی امباپه را کم کنند تا امباپه، همیشه در بهترین حالت روحی و جسمی خود باشد و در ترکیب پاریس بدرخشد. تیم پاریسی منتظر پیشنهاداتی است که برای این بازیکن به دستش می‌رسد و امیدوار است بتواند مدافع مراکشی را با قیمت مناسب به فروش برساند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری