football360 logo

پپ: به رودیگر برای مهار هالند تبریک می‌گویم؛ منتظر شکارچی در شکارگاه باشید!

25 اردیبهشت 1402 ساعت 16:1357 نظر
پپ گواردیولا عقیده دارد که نسخه‌ متفاوتی از هالند در بازی برگشت خواهیم دید.

به گزارش فوتبال 360، در بازی هفته‌ گذشته‌ رئال مادرید و منچسترسیتی، ارلینگ هالند نتوانست آنچنان که در دیگر دیدار‌های سیتیزن‌ها می‌درخشید، بازی کند.

همین موضوع باعث شد تا خبرنگاران در مورد عملکرد این بازیکن در مورد بازی آینده‌ مقابل رقیب مادریدی بپرسند. پپ گواردیولا ضمن تبریک به رودیگر برای مهار کامل بازیکن نروژی خود گفت: «فراموش نکنید ارلینگ فقط 22 سال دارد و این اولین تجربه‌ او در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. او برای اولین بار در جو سانتیاگو برنابئو قرار می‌گرفت و در یکی از بالاترین مراحل لیگ قهرمانان برابر تیمی با کلاس جهانی و در برابر مدافعانی قدرتمند حضور داشت. کاملا طبیعی بود که نتواند همان هالند همیشگی باشد.» او در ادامه به قدرت هالند در اتحاد اشاره کرد و گفت: «در بازی برگشت اوضاع کاملا برای ما تغییر می‌کند. ارلینگ در اتحاد کاملا از پس حریفانش بر‌می‌آید و کاری بسیار آسان‌تر از بازی رفت دارد. او حالا تجربه‌ حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را دارد و این اولین بار نیست که این مرحله را تجربه می‌کند. من مطمئن هستم برای تمامی بازی‌های باقی‌مانده این فصل آماده است.»

گواردیولا در لفافه به این اشاره کرد که این شکارچی بزرگ در شکارگاهش موجودی دیگر خواهد بود و این زنگ خطر را برای مدافعان رئال مادرید فعال می‌کند که حالا باید مراقب بچه غول ما باشید!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری