football360 logo

اشتباهی که 50 میلیون پوند بیشتر آب می‌خورد؛ مدیر آکادمی یونایتد در حسرت فرگوسن!

۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۳10 نظر
نیک کاکس مدیر آکادمی منچستریونایتد نظرش در مورد فرگوسن را اعلام کرد.

به گزارش فوتبال 360، منچستریونایتد در از دست دادن ستاره‌های جوان سابقه‌ درخشانی دارد.

آنها زمانی که جاد بلینگام و خانواده‌اش به کارینگتون برای مذاکره آمده بودند، دست رد به این نوجوان زدند و بعد از آن هیچ وقت نتوانستند در رقابت برای خرید او حاضر شوند. همچنین زمانی که سولسشائر در مولده پیشنهاد خرید هالند را به آنها داده بود، همین کار را تکرار کردند و حالا به گفته‌ اسکای مدیر تیم‌های پایه و آکادمی یونایتد از نخریدن به موقع ایوان فرگوسن افسوس می‌خورد.

نیک کاکس گفت: ما اشتباه بزرگی در به خدمت نگرفتن فرگوسن جوان انجام دادیم. این اشتباه برای ما خیلی بیشتر از 50 میلیون پوند خواهد بود و این ستاره را در جوانی از دست دادیم.

او که این بازیکن را از تیم‌های پایه زیر نظر داشت و به دنبال جذبش برای شیاطین سرخ بود در آن سال‌ها نتوانست نظر مدیر ورزشی باشگاه را به این بازیکن جلب کند و امسال پس از درخشش او در لیگ برتر باز هم در جذب او ناکام ماندند. آنها می‌دانستند می‌توانند این بازیکن را با چیزی بسیار کمتر از 50 میلیون پوند به منچستر بیاورند اما حالا که او با برایتون تا سال 2028 تمدید کرده و در سال‌های بعدی درخشان‌تر از قبل ظاهر می‌شود، هرگز نمی‌توانند با مبالغ گذشته به سراغ این بازیکن بروند و شاید نیاز باشد که این ستاره را در سال بعد با مبلغی نزدیک به صد میلیون پوند جذب کنند.

کارشناسان با توجه به میزان خونسردی، تسلط فیزیکی و پختگی فرگوسن در موقعیت‌ها نسبت به سن کمش او را به عنوان هری کین ایرلند می‌نامند. دزربی سرمربی برایتون هم در مورد او گفته مطمئن است این بازیکن به زودی جای در پای بزرگان گلزنی در لیگ برتر می‌گذارد و نمی‌خواهد به این زودی فرگوسن را خارج از تیم خودش ببیند.

تیم‌های زیادی به جذب او علاقه‌مند هستند و از جمله‌ آنها می‌توان به لیورپول، آرسنال و تاتنهام اشاره کرد اما تاتنهام و یونایتد از همین حالا برای فصل بعد او را در لیست خرید خود قرار داده‌اند و در حال جمع‌آوری بودجه مورد نیاز برای جذب این بازیکن هستند. یونایتد برای آینده‌ خط تهاجمی خود و تاتنهام برای جانشینی هری کین بزرگ مصمم به جذب این بازیکن در فصل بعدی نقل و انتقالات هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری