football360 logo

ستارگان جوان لیگ برتر انگلیس در انتظار بزرگی؛ به برازندگی هالند

06 خرداد 1402 ساعت 14:1720 نظر
لیگ برتر انگلیس جوانان پرشوری در فصل رو به پایان معرفی کرده است.

به گزارش فوتبال 360، لیگ برتر انگلیس به عنوان یکی از  از لیگ‌های پرستاره، انبوهی از بازیکنان زیر 23 سال در خود دارد. در حالی که این مسابقات به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود، نگاهی خواهیم داشت به 5 نفر از برترین بازیکنان مشهور زیر 23 سال در این فصل.

برنان جانسون
جانسون یکی از اعضای کلیدی تیم ناتینگام فارست در فصل جاری محسوب می‌شود. او به تیم خود کمک کرد تا در پایان فصل در منطقه امن جدول قرار گرفته و فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشد. این بازیکن 22 ساله در اولین فصل حضورش در این تیم تحت هدایت استیو کوپر در 37 بازی موفق شد 8 گل به ثمر برساند و 3 پاس گل به نام خود به ثبت برساند.
ایوان فرگوسن
بازیکن ایرلندی، تحت هدایت دی زربی در تیم برایتون بسیار موثر ظاهر شد. این 18 ساله، نقشی کلیدی در تیم خود ایفا کرد و موفق شد 6 گل و 2 پاس گل به نام خودش ثبت کند. بسیاری از تیم‌ها از جمله منچستریونایتد خواهان جذب او هستند. این موضوع نشان می‌دهد آینده درخشانی در پیش دارد. این در حالی است که او قرارداد جدیدی با برایتون به امضا رسانده است.
ویلیام سالیبا
این بازیکن فرانسوی که یکی از مهره‌های کلیدی تیم آرسنال محسوب می‌شود، فصل بسیار خوبی را با این تیم سپری کرد اما غیبت او در چند بازی اخیر، یکی از دلایلی بود که توپچی‌ها را از کورس قهرمانی خارج کرد. با این وجود به نظر می‌رسد او قرارداد جدیدی با آرسنال امضا خواهد کرد.
بوکایو ساکا
نمی‌توان نقش گابریل مارتینلی وینگر تیم آرسنال را در موفقیت این تیم در فصل نادیده گرفت اما بوکایو ساکا در سطحی بسیار عالی ظاهر شد. این ملی‌پوش جوان و 21 ساله به مرحله‌ای از بلوغ در بازی خود رسیده که یکی از بهترین بازیکنان تیم جوان آرتتا محسوب می‌شود. او در 37 بازی، موفق شده 13 گل به ثمر برساند و 11 پاس گل بدهد.
ارلینگ هالند
در مورد ارلینگ هالند چه می‌توان گفت؟ فصل برای این بازیکن نروژی که 52 گل در همه رقابت‌ها و 36 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده به بهترین شکل پیش رفته است. او که بدون شک بهترین بازیکن حال حاضر جهان است، می‌تواند امسال به همراه منچسترسیتی سه‌گانه را هم کسب کند. بازیکن 22 ساله به عنوان بهترین بازیکن سال از نگاه روزنامه‌نگاران انگلیسی هم انتخاب شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری