football360 logo

نابغه و خروج قریب‌الوقوع از پاریس؛ همه راه‌ها به ریاض ختم می‌شود؟

09 خرداد 1402 ساعت 19:1252 نظر
به نظر می‌رسد با پایان یافتن داستان مسی و پاریس، ریاض شهر جدید نابغه باشد.

به گزارش فوتبال 360، به نظر می‌رسد لیونل مسی آخرین هفته ورزشی خود به عنوان بازیکن پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می‌گذارد.

جدایی مسی و پاریس پیش از این و پس از حواشی بسیار زیاد سفر نابغه آرژانتینی به عربستان قطعی شد؛ موضوعی که با تداوم رفتار پرخاشگرانه هواداران پاریس نسبت به مسی همچنان  ادامه دارد. با توجه به وضعیت اقتصادی پیچیده بارسلونا، به نظر می‌رسد هیچ راهی برای بازگشت اسطوره آبی و اناری‌ها به کاتالونیا وجود نداشته باشد و اینجا یک نام است که هر روز با مسی پیوندی نزدیک‌تر پیدا می‌کند؛ الهلال عربستان.

جذب اَبَرستاره‌ها برای نوشتن آینده‌ای جدید

به گزارش روزنامه مارکا، چاپ مادرید، مذاکرات بین پرافتخارترین تیم عربستان سعودی و پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال (به همراه دنی آلوس) از ماه‌ها قبل آغاز شده است. مسی که پیش از این طی توافق با وزارت گردشگری عربستان سعودی به عنوان سفیر گردشگری این کشور معرفی و مشغول به فعالیت شده بود، حالا ممکن است طی یک انتقال تاریخی، برگ تازه‌ای در تاریخ ورزش این کشور و همچنین قاره آسیا باز کند. پادشاهی عربستان سعودی در برنامه‌ای جامع برای نوشتن آینده‌ای تازه در این کشور با در اختیار گذاشتن منابع مالی وسیع، قصد دارد باشگاه‌های فوتبال این کشور را به سمت جذب فوق ستاره‌های دنیای فوتبال سوق دهد.
سعودی‌ها اعتقاد دارند ورزش، مهمترین پل ارتباطی آنها با دنیا خواهد بود و فوتبال به عنوان پرطرفدارترین ورزش در دنیا، می‌تواند قصد آنها برای ساختن آینده‌ای متفاوت را به گوش مردم دنیا برساند. در این راستا و پس از جذب کریستیانو رونالدو توسط باشگاه النصر، حالا به نظر می‌رسد تمام راه‌ها برای لیونل مسی هم به الهلال و شهر ریاض ختم شود. پیشنهاد دریافت 300 میلیون یورو حقوق سالانه برای ۲ فصل، یکی از ابتدایی‌ترین بندهای قرارداد پیشنهادی الهلال به لیونل مسی خواهد بود؛ رقمی که هیچ باشگاهی در دنیا حتی به پرداخت یک فصل آن هم نمی‌تواند فکر کند.

مسی آخرین فوق ستاره نخواهد بود

در صورتی که روند مذاکرات بین تیم لیونل مسی و مسئولان الهلال به همین شکل پیش برود، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور این نابغه آرژانتینی میهمان جدید عربستان سعودی و قاره آسیا باشد. حضور مسی در لیگ عربستان و تولد دوباره رقابت ابدی او با کریستیانو رونالدو می‌تواند موضوعی جذاب برای تمام فوتبال دوستان در نقاط مختلف دنیا باشد اما این انتقال، تازه شروع کار است و به گفته مارکا، آنخل دی‌ماریا، سرخیو بوسکتس و یوردی آلبا هم ممکن است به زودی در لیگ عربستان حضور پیدا کنند. به گفته مارکا، الاتحاد قهرمان فعلی عربستان از قافله جذب بزرگان عقب نخواهد ماند و به زودی با پیشنهادی بزرگ به سراغ کریم بنزما کاپیتان فعلی رئال مادرید خواهد رفت!

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری