football360 logo

امباپه: سال آینده هم برای پاریس بازی خواهم کرد/ فکرم‌ پیش ریکوست!

11 خرداد 1402 ساعت 14:3616 نظر
امباپه مایل است سال آینده هم برای پاریس بازی کند‌.

به گزارش فوتبال 360، کیلیان امباپه که این فصل برنده جایزه بهترین بازیکن لیگ یک فرانسه شد، سال آینده در تیم پاری سن ژرمن خواهد ماند.

این ستاره فرانسوی، به هواداران اطمینان داد حداقل برای یک سال دیگر در پاریس خواهد ماند و چون هنوز با این تیم قرارداد دارد به این تعهدش پایبند خواهد بود.
امباپه 24 ساله که برای چهارمین سال متوالی برنده جایزه بهترین بازیکن لیگ یک فرانسه شد در مراسم دریافت جوایز، درباره برنامه آینده خود صحبت کرد.
او درباره این موضوع گفت: «از اینکه نامم در تاریخ قهرمانی باشگاه و کشورم ثبت خواهد شد، خوشحالم. یک سال دیگر در پاریس خواهم ماند. هنوز با این باشگاه قرارداد دارم و به قرارداد خود پایبندم.»
امباپه برای برنده شدن این جایزه، بازیکنانی مانند فوفانا، دیوید، مسی و اوپندا را پشت سر گذاشت، با این وجود نخستین کسی که در سخنان خود از او نام برد، هم تیمی خودش، یعنی ریکو بود که به دلیل افتادن از اسب در بیمارستان بستری است.
او گفت: «این جایزه برای من افتخار بزرگی به حساب می آید اما در حال حاضر فکر من با ریکوست. همچنین می‌خواهم به بازیکنانی که در این رقابت با من بودند، تبریک بگویم. همه آنها فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتند و به تیم خود کمک کردند.»

احتمال عدم تمدید قرارداد در سال آینده
امباپه همچنین از مسی که احتمالا پس از پایان قراردادش در پایان فصل از تیم جدا خواهد شد نیز تشکر کرد.
او گفت: «همچنین از لئو که به من کمک زیادی کرده، تشکر می‌کنم. بازی در کنار چنین بازیکنانی افتخار بزرگی است. از دیگر اعضای حاضر در تیم که در پشت صحنه به ما کمک می‌کنند، بسیار سپاسگزارم، رسیدن به چنین رکوردی برای من بسیار افتخار بزرگی است. همیشه دوست داشتم به چنین افتخارات بزرگی دست پیدا کنم اما تصور نمی‌کردم خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کردم به این هدف برسم.»
این در حالی است که قرارداد امباپه سال 2024 با تیم پاریسن ژرمن به پایان می‌رسد و او درباره تمدید یا عدم تمدید قرارداد خود بعد از آن صحبت نکرد. با این وجود او در مذاکرات دست بالا را خواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری