football360 logo

کمتر از 24 ساعت تا خداحافظی پاریس با مسی؛ پایان یک سوءتفاهم

12 خرداد 1402 ساعت 22:2533 نظر
دیدار مقابل کلرمون آخرین بازی مسی با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.
به گزارش فوتبال 360، سرانجام داستان کج‌دار و مریز رابطه لئو مسی با پاریس به پایان خواهد رسید و فوق‌ستاره آرژانتینی که همزمان با بر تن داشتن پیراهن این باشگاه موفق شد جام قهرمانی جهان را بالای سر ببرد، از هواداران این تیم در پارک دوپرنس خداحافظی خواهد کرد.
رابطه‌ای که به قصد رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد و هرگز به مقصد نرسید، پایانی نه چندان شیرین و نه چندان تلخ خواهد داشت. آینده مسی هنوز کاملاً مشخص و شفاف نیست اما دیدار مقابل کلرمون آخرین دیدار مسی با پیراهن پاریس خواهد بود و درحالی که علاوه بر لیگ قهرمانان اروپا دستش به جام حذفی فوتبال فرانسه هم نرسید از این تیم جدا می‌شود.
روز گذشته کریستوف گالتیه رسماً تایید کرد به مربیگری لئو مسی افتخار می‌کند و شنبه‌شب شاهد خداحافظی لئو با هواداران تیمی خواهیم بود که در سال فتح جام‌جهانی و اتفاقی تاریخی در زندگی حرفه‌ای لئو، او را هو کردند. مسی هم از طرف مقابل هرچه در توان داشت را به کار گرفت تا نشان دهد برای این تیم هیچ احترامی قائل نیست.
حضور لئو در پایتخت فرانسه، سوتفاهمی بیش نبود و درحالی که باشگاه پاریس از رباینده ۷ توپ طلا بسیار باشکوه استقبال کرد، باید دید پس از ۲ سال چگونه بهترین بازیکن جهان را بدرقه خواهد کرد. لئو در مسیر رسیدن به پاریس حاضر شد برای نخستین مرتبه پیراهن بارسلونا را از تنش خارج کند و درحالی که 10 اوت 2021 به این شهر رسید، روز سوم ژوئن 2023 این شهر را ترک خواهد کرد و در این فاصله ۲ ساله، هم توپ طلای هفتم را به چنگ آورد و هم جام طلایی را به ویترین افتخاراتش افزود.
افتخارات لئوی پرافتخار در جمع پاریسی‌ها در 2 جام قهرمانی لیگ یک و یک سوپر جام فوتبال فرانسه خلاصه شد اما طلایی‌ترین روزهای عمرش را درحالی پشت سر گذاشت که پیراهن این تیم را بر تن داشت و آیندگان لئو را در سال پر کردن جای خالی تنها افتخار دوران فوتبالش، درحالی به خاطر خواهند آورد که افتخار پوشیدن پیراهن پاریس را به هواداران این تیم داد و آنها در عوض ستاره درخشان فوتبال جهان را هو کردند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری