football360 logo

راموس هم خبر جدایی‌اش را اعلام کرد؛ پایانی با میل به سمت سعودی!

13 خرداد 1402 ساعت 03:1414 نظر
سرخیو راموس به‌عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک خواهد کرد.
به گزارش فوتبال 360، شنبه شب پاری‌سن‌ژرمن درحالی مقابل کلرمون در پارک دوپرنس برای یازدهمین بار در تاریخ جام قهرمانی لیگ یک را بالای سر خواهد برد که شاهد بازی خداحافظی لئو مسی از پاریس هستیم.
تابستان پرحاشیه‌ای در انتظار پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال فرانسه خواهد بود. پس از لئو مسی که به‌ عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک خواهد کرد، سرخیو راموس هم اعلام کرده قصدی برای تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد و به‌عنوان بازیکن آزاد در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو حاضر خواهد بود.
سرخیو که 2 سال پیش همراه با مسی به پاریس پیوست و  کنار یکدیگر حواشی فراوانی به وجود آوردند با 2 عنوان قهرمانی لیگ تیم را ترک خواهد کرد و بازی مقابل کلرمون اگر در میدان حاضر باشد، برای پنجاه و هشتمین و آخرین بار در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پاریس حاضر خواهد شد. درحالی که قهرمانی پاریس قطعی شده، به نظر نمی‌رسد کریستوف گالتیه قصدی مبنی بر خراب کردن جشن خداحافظی با ستارگان درخشان پاریس داشته باشد و احتمالاً هم مسی و هم راموس برای آخرین بار به طور همزمان در ترکیب حاضر هستند.
به نقل از فابریتزیو رومانو، راموس همچون سایر ستارگان پا به سن گذاشته این روزهای جهان فوتبال با پیشنهاد قابل توجهی از عربستان سعودی مواجه شده و شاید این آخرین حضور راموس در فوتبال اروپا هم باشد. بازیکنی که 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و خود نقش اول یکی از این قهرمانی‌ها با گل خاطره‌انگیزش مقابل اتلتیکو بود، همزمان با کاپیتان سابق بارسا؛ پاریس را ترک خواهد کرد و قهرمان جهان و مدافع عنوان قهرمانی در اروپا را احتمالاً فصل آینده در همسایگی کریس رونالدو خواهیم دید.
راموس قصدش مبنی بر خداحافظی از پاریس را در اینستاگرام اعلام کرد و نوشت: «شنبه روز بسیار خاطره‌انگیز و خاص برای ماست.  با یکی دیگر از مقاطع دوران حرفه‌ای خود در دیدار روز شنبه خداحافظی خواهم کرد. نمی‌دانم در زندگی هر نفر ممکن است چند مکان حس خانه بودن را به هر نفر القا کند اما برای من بدون شک شهر پاریس یکی از اینهاست و این را مدیون باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، دوستان، هواداران و سایر ارکان این تیم بوده‌ام. از بابت این 2 سال شگفت‌انگیز سپاسگزارم و ممنونم شانس به میدان رفتن در هر تورنمنت ممکن را به من دادید. هرچه در توان داشتم را برای موفقیت پاریس گذاشتم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری