football360 logo

جدایی مسالمت‌آمیز؛ پایان دوران سیاه ازار- رئال مادرید

14 خرداد 1402 ساعت 13:1531 نظر
اِدِن ازار سرانجام طی یک توافق دوجانبه از رئال مادرید جدا شد تا هواداران و باشگاه یک نفس راحت بکشند!

به گزارش فوتبال 360، باشگاه رئال مادرید با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، اعلام کرد اِدِن ازار ستاره بلژیکی این تیم، طی یک توافق دوجانبه با باشگاه، تصمیم به فسخ قرارداد و پایان همکاری خود با کهکشانی‌ها را گرفته است؛ تصمیمی که ازار را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد معرفی خواهد کرد. ازار در ترکیب فعلی رئال مادرید دارای کمترین دقایق بازی و بیشترین حقوق دریافتی بود.

فوق ستاره‌ای که هرگز ندرخشید

اِدِن ازار تابستان 2019 در انتقالی پر سر و صدا از چلسی راهی رئال مادرید شد تا جایگزینی برای کریستیانو رونالدو باشد. به خدمت گرفتن فوق ستاره سابق چلسی که از عوامل مهم درخشش تاریخی تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2018 روسیه بود، هواداران رئال مادرید را به داشتن یک رهبر تمام عیار در فاز هجومی تیم امیدوار کرده بود؛ امیدی که از همان ابتدا با مصدومیت‌ها و شرایط نامناسب جسمی ازار در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. مصدومیت شدید در دیدار لیگ قهرمانان برابر پاری‌سن‌ژرمن در اولین فصل حضور، خیلی زود ازار را برای مدت طولانی از ترکیب اصلی دور کرد. انجام عمل جراحی روی پای ازار و دوری طولانی مدت، باعث شد این فوق ستاره هرگز به شرایط عادی خود بازنگردد و با آماری فراتر از فاجعه و بدتر از یک بازیکن معمولی، دوران سیاه خود در رئال مادرید را به پایان برساند.
ازار طی 4 فصل حضور خود در رئال مادرید در مجموع تنها 76 بار به میدان رفت و آمار عجیب 7 گل زده طی 4 فصل را از خود به جا گذاشت. رسانه‌های نزدیک به این ستاره بلژیکی اعلام کرده بودند ازار قصد دارد تا پایان قرارداد خود در تابستان 2024 در جمع کهکشانی‌ها باقی بماند اما پرداخت بالاترین حقوق از سوی باشگاه، حتی بالاتر از فوق ستاره‌ای همچون کریم بنزما، به بازیکنی که هیچ جایگاهی در برنامه‌های آینده رئال مادرید ندارد، سران این باشگاه را وادار به متقاعد کردن ازار برای فسخ زودتر از موعد قرارداد کرد؛ تلاشی که با اعلام رسمی باشگاه، سرانجام با موفقیت به نتیجه رسید تا از نظر اقتصادی شرایط برای به خدمت گرفتن یک فوق ستاره هجومی در تابستان پیش رو برای کهکشانی‌ها آسان‌تر باشد.

شاید بازنشستگی

به گزارش رسانه ورزشی The Athletic اِدِن ازار در کنار تبدیل شدن به بازیکن آزاد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و امکان پیوستن به باشگاه‌های مختلف اروپایی و غیر اروپایی، یک گزینه دیگر را بررسی خواهد کرد؛ بازنشستگی! به گزارش این رسانه، ازار که همچنان از شرایط نامناسب جسمی و فاصله زیاد با یک بازیکن سطح اول دنیای فوتبال رنج می‌برد ممکن است پس از رئال مادرید، پیراهن تیم دیگری را به تن نکند و همانند هم تیمی سابق خود گرت بیل، با آویزان کردن کفش‌هایش زودتر از زمان معمول، برای همیشه در قامت بازیکن حرفه‌ای، از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری