football360 logo

خانه تکانی بزرگ ادامه دارد؛ کریم هم رفت!

14 خرداد 1402 ساعت 14:0076 نظر
باشگاه رئال مادرید در ادامه خانه تکانی خود در پایان فصل جاری با کریم بنزما هم خداحافظی کرد!

به گزارش فوتبال 360، ظهر یکشنبه باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد کریم بنزما کاپیتان این تیم و دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید پس از 14 فصل حضور در این باشگاه به پایان دوران حضور خود در جمع کهکشانی‌ها رسید.
تابستان 2009 و همزمان با آغاز دومین دوره کهکشانی‌ها با فلورنتینو پرس، کریم بنزما به همراه فوق ستاره‌هایی نظیر کاکا و کریستیانو رونالدو پا به سانتیاگوبرنابئو گذاشت. بنزما که پس از خروج سرخیو راموس از رئال مادرید به عنوان کاپیتان اول تیم در زمین حاضر می‌شد، طی 14 فصل حضور خود در این باشگاه موفق شد 25 جام رنگارنگ از جمله 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. اوج گیری بنزما طی 4 فصل گذشته این مهاجم محبوب فرانسوی را تا رده دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید بالا آورد. به دست آوردن توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن سال از نظر فیفا بخش دیگری از افتخارات این اسطوره فرانسوی رئال مادرید محسوب می‌شود.
کریم بنزما در مجموع 647 بازی برای رئال مادرید 353 بار دروازه حریفان را گشود تا با پشت سر گذاشتن بزرگانی همچون رائول گونسالس، آلفردو دی‌استفانو و فرانس پوشکاش فقید در جایگاه یک مهاجم کم نظیر در تاریخ رئال مادرید با هواداران این تیم خداحافظی کند.

مقصد بعدی جَده عربستان؟

به احتمال فراوان و با گمانه زنی پایگاه‌های خبری مختلف، مقصد بعدی کریم بنزما باشگاه الاتحاد عربستان خواهد بود. به نظر می‌رسد پیوستن بنزما به الاتحاد از همین حالا قطعی باشد و فوتبال دوستان تنها باید منتظر بیانیه‌ای رسمی در این مورد باشند. پس از حضور کریستیانو رونالدو در النصر و حضور احتمالی کریم بنزما در الاتحاد، الهلال هم با به خدمت گرفتن لیونل مسی سه گانه فوتبال عربستان در به خدمت گرفتن اَبَرستاره‌ها را کامل می‌کند؟

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری