football360 logo

کدام بازیکن به جای بنزما جذب می‌شود؟/ یک پادشاه و 7 جانشین

15 خرداد 1402 ساعت 10:5452 نظر
جانشین کریم بنزما بزرگترین معضل این روزهای مادریدی‌ها خواهد بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، تیک تاک... تیک تاک... این قرار نیست یادآور نمایش مضحک «ال‌چرینگتو» پس از انتشار شایعه جذب امباپه توسط رئال مادرید یا کودتای سوپرلیگی‌ها علیه یوفا باشد، بلکه خبر از پایان دوران مثلث BBC مادریدی‌ها می‌دهد. مثلثی که دیگر هیچ کدام از اضلاعش در اسپانیا حضور ندارد و تلخ است که هیچ کدام از ستارگان تهاجمی ال‌کلاسیکوی فصل ۲۰۱۵/۱۶ دیگر به پایان فوتبال خود نزدیک شده‌اند و به نقل و قول ما برای نسل جدید تبدیل شده‌اند.

جدایی بنزما از پایتخت نشین های اسپانیا خلا بسیار بزرگی در ترکیب این تیم ایجاد می‌کند و اگر آنچلوتی قرار باشد بازهم از مهاجم نوک تخصصی استفاده کند 7 گزینه دارد تا به پرس معرفی کند.

دوشان ولاهوویچ 

ستاره صربستانی تورینی‌ها از زندگی در این شهر لذت نمی‌برد و گذر عمر با آلگری واقعا سخت است. اگر این اتفاق همراه با حضور یوونتوس در کنفرانس اروپا باشد، آن وقت میان جاه طلبی ولاهوویچ و سقف آرزوهای بیانکونری تضاد پیش می‌آید. قدرت تمام کنندگی او باعث شده تا بایرن مونیخ پیشتاز در جذب او باشد اما پیشنهاد حضور در رئال مادرید هر بازیکنی را وسوسه می‌کند.

لائوتارو مارتینس

۲۵ گل در تمامی رقابت های این فصل و 11 پاس گل برای مهاجم آرژانتینی اینتر فوق‌العاده نیست، محشر است! ثبات عملکرد او به نحوی است که گاهی فراموش می‌کنیم او تنها ۲۶ سال دارد و شرایط اقتصادی اینتر هر لحظه امکان دارد او را از جوزپه مه‌آتزا جدا کند.

ویکتور اوسیمن

آمار، کیفیت، ظرفیت و استعداد ستاره نیجریه‌ای ناپولی با پارامترها و معیارهای فلسفه رئال مادرید همخوانی دارد اما شما حتی اگر پدرخوانده هم باشید در مذاکره با مافیای دندان‌گرد ایتالیا احتمال مرگتان بیشتر از پنجاه درصد تخمین زده می‌شود.

مارکوس راشفورد

پس از جام جهانی ۲۰۲۲ راشفورد به کیفیت سابق خود بازگشت و در قیاس با سال قبل، بازیکن بهتری شده اما به هرحال مرور آرزوهای قدیمی برای هر انسانی تکرار می‌شود و راشفورد در تابستان سال قبل خودش را با پیراهن تیم‌های زیادی تصور کرده که بعید نیست یکی از آنها پیراهن سفید رئال مادرید باشد.

کیلیان امباپه

اگر طرفدار رئال مادرید باشید، هرگز علاقه‌ای به خواندن این پاراگراف نخواهید داشت زیرا اگر پسرک فرانسوی در تابستان سال ۲۰۲۲ با پاریسی‌ها تمدید نمی‌کرد، این مطلب هیچ وقت نوشته نمی‌شد چرا که آمار و ارقام درخشان امباپه باعث می‌شد تا بنزما زودتر از این به فکر رفتن باشد. قطعا بعید است پاری سن ژرمن پس از جدایی مسی و احتمالا نیمار، به امباپه هم اجازه خروج دهد اما امباپه هر شب قبل از بستن چشم هایش خودش را با پیراهن سفید رئال مادرید تصور می‌کند.

هری کین

پادشاه فوتبال انگلیس به مانند فصل ۲۰۱۷/۱۸ توانست ۳۰ گل برای تاتنهام به ثمر برساند و اگر ارلینگ هالند در انگلیس حضور نداشت، رسانه‌های انگلیسی به سراغ جمله‌سازی با کلمات کینگ (پادشاه) و کین می‌رفتند.

ارلینگ هالند

بدیهی است که بزرگترین قلاب ماهیگیری برای هالند آماده شود. ملی پوش نروژی تاکنون در این فصل بیشتر از ۵۲ گل به ثمر رسانده تا بزرگترین باشگاه دنیا اصلی‌‌ترین تماشاگر بازی‌های او باشد و در طرف مقابل منچسترسیتی به مانند زمانی که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دروازه خود مراقبت می‌کردند تا دومین فینال اروپایی خود را تجربه کنند از هالند مراقبت کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری