football360 logo

به بهانه خداحافظی آسنسیو از رئال مادرید؛ مرئی‌ترین نامرئی

14 خرداد 1402 ساعت 23:4919 نظر
ستاره جوان رئال مادرید نقشی فراتر از حد تصور در جمع کهکشانی‌ها داشت.

به گزارش فوتبال 360، مارکو آسنسیو پس از اعلام رسمی جدایی از رئال مادرید در ثانیه‌های پایانی بازی آخرین فصل این تیم زیر باران تشویق هواداران از باشگاه خداحافظی کرد.

افتخارات
مارکو آسنسیو در سال 2014 به رئال مادرید پیوست اما سال اول را به طور قرضی در اسپانیول بازی کرد و یک سال بعد به طور رسمی به رئال مادرید پیوست و در این باشگاه مشغول بازی شد. آسنسیو با 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 4 جام‌جهانی باشگاه‌ها، 3 قهرمانی در لیگ، 3 سوپر جام اروپا، یک جام حذفی و 3 سوپر جام اسپانیا، رئال مادرید را ترک کرد.او همچنین در 285 بازی برای رئال مادرید موفق شد 61 گل به ثمر برساند و 32 پاس گل هم به نام خود به ثبت رسانده است.
باز هم پای پاری‌سن ژرمن در میان است
روز شنبه، رئال مادرید با تایید خبر جدایی مارکو آسنسیو از این تیم، ویدئویی احساسی از او منتشر کرد. او در این ویدئو گفت: «زمان گرفتن مشکل‌ترین تصمیم برای من فرا رسیده است. تصمیم گرفته‌ام مسیر جدیدی را در حرفه‌ام آغاز کنم. از همه هواداران عزیز رئال مادرید به دلیل حمایت بدون قید و شرطشان سپاسگزارم. دوباره یکدیگر را خواهیم دید.»
او همچنین از کارلو آنچلوتی هم تشکر کرد و از اینکه نتوانسته زمان بیشتری زیر نظر او کار کند ابراز ناامیدی کرد. این در حالی است که گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتقال او به تیم پاری‌سن ژرمن بیش‌تر از پیش به گوش می‌رسد.
باشگاه رئال مادرید در پیغامی از او قدردانی کرد و نوشت: «رئال مادرید مایل است قدردانی و محبت خود را به مارکو آسنسیو، بازیکنی که 7 سال از نشان و رنگ این تیم دفاع کرد، نشان دهد. ما به عنوان خانواده رئال مادرید، حرفه و رفتار برجسته او را فراموش نخواهیم کرد. رئال مادرید همواره خانه او خواهد بود و ما برای این ستاره و خانواده‌اش در فصل جدید آرزوی موفقیت داریم.»
مبارزه جدید
بیش از یک سال است که خورخه مندس، به عنوان مدیر برنامه‌های مارکو آسنسیو فعالیت می‌کند. در این مدت او پیشنهادات بسیاری از تیم‌های انگلیسی به خصوص چلسی، لیورپول و استون ویلا دریافت کرده بود اما اخیرا پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای از قهرمان فرانسه موجب شده تا کفه ترازو به نفع این تیم سنگینی کند و او فصل بعد در پاری‌سن ژرمن بازی خواهد کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری