football360 logo

ناکارآمدترین خارجی‌های فصل در گل‌گهر؛ برزیلی‌هایِ گران اما فیک!

15 خرداد 1402 ساعت 16:0016 نظر
بازیکنان خارجی گل‌گهر به ویژه هافبک و مهاجم برزیلی این تیم فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشتند.

به گزارش فوتبال 360، گل‌گهر سیرجان شروع خوبی در لیگ بیست‌ودوم داشت اما روند پرنوسان شاگردان امیر قلعه‌نویی باعث شد تا آن‌ها از کورس قهرمانی فاصله بگیرند. در ادامه، بعد از جدایی این سرمربی باتجربه به مقصد تیم ملی، سعید الهویی نتوانست روزهای خوبی را در گل‌گهر تجربه کند و حتی جایگاه چهارم و پنجم جدول هم برای گل‌گهری‌ها از دست رفت تا آن‌ها با ثبت عملکردی دور از انتظار فصل را در موقعیت ششم جدول به پایان ببرند و فاصله‌ای 21 امتیازی با تیم قهرمان داشته باشند!

امیر قلعه‌نویی در ابتدای فصل پافشاری به استفاده از سهمیه جذب بازیکن خارجی داشت که بعد از بررسی‌های انجام شده از سوی این سرمربی، قرارداد کیروش استنلی تمدید شد و در کنار تمدید قرارداد این مهاجم بلندقامت، وسلی گومز هم در قامت یک هافبک برزیلی و بازی‌ساز به جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی پیوست. اریک باگناما هم که در فصل گذشته حضوری خبرساز در فوتبال ایران داشت، بعد از اخذ مجوزهای لازم توانست شانس حضور قانونی در فهرست گل‌گهر را به‌دست آورد تا از میان 4 سهمیه، گل‌گهری‌ها از 3 سهمیه خود استفاده کنند.

فصل ضعیف «کیروش» در سیرجان

کیروش استنلی سوارز که مهاجم مورد علاقه امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود، بعد از پافشاری‌های قلعه‌نویی به حفظ او در فهرست گل‌گهر، از هفته نخست در ترکیب سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی قرار گرفت اما نتوانست فصل موفقی را در گل‌گهر بگذارند و روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشت. مهاجم بلندقامت سیرجانی‌ها در 25 مسابقه برای تیمش در فصل جاری به میدان رفت که ثمره حضور او در ترکیب گل‌گهر در فصل جاری تنها 2 گل و 2 پاس گل بود که باعث شد تا با این کارنامه ضعیف، مهاجم بلندقامت برزیلی به درهای خروج گل‌گهر نزدیک شود. به نظر می‌رسد با توجه به جدایی قلعه‌نویی و کارنامه ضعیف کیروش، مدیران باشگاه گل‌گهر تمایلی به حفظ او در فهرست تیم‌شان ندارند و احتمالاً این مهاجم برزیلی و باتجربه به پایان کارش در فوتبال ایران رسیده است.

ناکامی مطلق برای پلی‌میکر برزیلی!

وسلی گومز با سروصدای زیادی به فوتبال ایران آمد و انتظار می‌رفت هافبکی که در لیگ برزیل سابقه بازی دارد، بتواند فصل درخشانی را در فوتبال ایران بگذراند اما برخلاف معادلات، گومز نتوانست عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد و با ثبت کارنامه‌ای ضعیف در لیگ بیست‌ودوم کارش را به پایان برد و به نظر می‌رسد که او هم از تیم گل‌گهر در نقل‌وانتقالات پیش‌رو جدا خواهد شد. گومز با وجود آنکه در 16 مسابقه برای گل‌گهر در فصل جاری به میدان رفت، تنها یک پاس گل توانست به‌ثبت برساند تا بیش از پیش کارنامه ضعیف او نمایان شود و دومین بازیکن برزیلی گل‌گهر هم نتوانست انتظارات را در فصل اخیر برآورده کند.

«باگناما» نتوانست برای گل‌گهر جبران‌مافات کند!

اریک باگناما مهاجم گابنی که فصل گذشته حضوری جنجالی در فهرست گل‌گهر داشت و باعث ثبت 3 شکست انضباطی برای تیمش شد، بعد از حضوری کوتاه‌مدت در تیم استقلال تاجیکستان، توانست مجوز حضور در لیگ برتر را به‌دست آورد و برای حضور در لیگ بیست‌ودوم رسماً به گل‌گهر پیوست. باگناما با وجود پافشاری قلعه‌نویی به جذبش، نتوانست مهاجم ایده‌آلی برای گل‌گهر باشد و با وجود انجام 21 مسابقه برای گل‌گهر در طول فصل اخیر، او تنها یک گل زد و یک گل ساخت تا سومین خارجی گل‌گهر هم با کارنامه‌ای ضعیف فصل را به پایان ببرد و به نظر می‌رسد که برای حضور در لیگ بیست‌وسوم احتمالاً با هر 3 بازیکن تسویه‌حساب شده و آن‌ها از تیم سیرجانی جدا می‌شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری