football360 logo

نخستین خرید قرمزها در پنجره تابستانی؛ هافبک ملی‌پوش برایتون به بندر لیورپول می‌آید

15 خرداد 1402 ساعت 14:399 نظر
لیورپول با الکسیس مک الیستر، هافبک برایتون قرارداد امضا می‌کند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، عقد قرارداد الکسیس مک‌الیستر، هافبک سابق برایتون با باشگاه لیورپول قطعی به نظر می‌رسد.

سرخ‌ها به دلیل عدم تقویت مناسب و بحران مصدومیت طی سال‌های گذشته با مشکلات فراوانی روبه رو شدند و در فصلی که گذشت با وجود رستاخیز دیرهنگام در انتهای فصل و کسب پیروزی‌های متوالی از صعود به دور گروهی رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماندند و حالا در پنجره تابستانی به دنبال تقویت خط میانی و خرید مهره‌های مناسب هستند. با تأیید فابریزیو رومانو و چندین رسانه معتبر اروپایی، انعقاد قرارداد مک‌الیستر با لیورپول قطعی است. توافق لازم بر سر بندهای قرارداد انجام شده و او طی ۲ روز آینده آزمایش‌های پزشکی باشگاه را پشت سر خواهد گذاشت و پیش از انتهای هفته خبر رسمی منتشر می‌شود. 

لیورپول بند خرید هافبک تیم ملی آرژانتین را پرداخت خواهد کرد و قرارداد ۵ ساله، الکسیس مک‌الیستر را تا تابستان ۲۰۲۸ در مرسی‌ساید نگه می‌دارد. قرارداد پیشین این هافبک سرعتی و خلاق، چند هفته پیش از جام جهانی پائیزی قطر امضا شد که هنوز ۲ سال تا پایان آن باقی مانده و تازه بعد از آن باشگاه بند تمدید یک ساله داشت. بند خرید و فسخ قرارداد مک‌الیستر به وضوح از مبلغ ۶۰ میلیون پوندی اعلام شده، کمتر است. 

یورگن کلوپ، تابستان امسال، جز مک‌الیستر به دنبال امضای قرارداد با چندین بازیکن دیگر است. مانو کونه، هافبک ۲۲ساله بوروسیا مونشن گلادباخ و کفرن تورام، بازیکن ۲۲ساله‌ای که برای نیس بازی می‌کند از اهداف نقل و انتقالاتی سرخ‌ها در پنجره پیش‌رو خواهند بود. هر دوی این بازیکنان در رده‌های سنی پیراهن تیم ملی فرانسه را به تن کرده‌اند و تورام، سال گذشته فرصت بازی برای تیم بزرگسالان را هم به دست آورد. گابریل ویگا، هافبک گلزن و رو به رشد سلتاویگو که تعداد گل‌هایش در رقابت‌های این فصل لالیگا را دورقمی کرد و با وارد کردن ۲ گل به دروازه ۲ سنگربان بارسلونا در آخرین مسابقه فصل، تیمش را از گرداب سقوط رهایی داد، مورد علاقه سرمربی آلمانی لیورپول است؛ هرچند هنوز گفت‌وگویی در مورد او بین ۲ باشگاه انجام نشده. 

الکسیس مک‌ الیستر که زمستان ۲۰۲۰ از بوکا جونیورز به برایتون برگشت در مقطع اصلی حضورش در جمع مرغان دریایی و همزمان با اوج‌گیری شیرین آبی و سفیدها در فوتبال انگلیس در ۱۱۲ مسابقه برای این تیم موفق شد ۲۰ گل به ثمر برساند. به دنبال منصوب شدن اشماتکه در سمت مدیریت ورزشی لیورپول، این نخستین خرید قرمزها در بازار نقل و انتقالات خواهد بود. برایتون ممکن است علاوه بر مک الیستر، مویزس کایسدو را که مورد علاقه جدی چلسی است در پنجره پیش رو از دست بدهد.



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری