football360 logo

جنجال بزرگ در آستانه مجمع سرنوشت‌ساز؛ اینجا خط و نشان نکش!

15 خرداد 1402 ساعت 22:3546 نظر
رئیس سازمان خصوصی‎سازی و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش‌وجوانان در پیام‌های جداگانه نسبت به برگزاری مجمع فوق‌العاده استقلال و پرسپولیس واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبال 360، مسئولان سازمان خصوصی‌سازی که بعد از ورود سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بازار بورس، بیش از پیش در مسائل فوتبالی اظهارنظر می‌کنند و حسین قربان‌زاده به عنوان رئیس این سازمان، در ماه‌های گذشته کُنش‌های فوتبالی جنجالی داشته، قصد داشتند تا پیش از پایان فصل 02-1401 مجمع فوق‌العاده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برگزار کنند. با وجود پافشاری مسئولان سازمان خصوصی‌سازی، مدیران وزارت ورزش‌وجوانان به این خواسته تن ندادند و با وجود انتشار آگهی برگزاری مجمع در روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه، این جلسه برگزار نشده و به زمان دیگری موکول شد.

استقلال و پرسپولیس در شرایطی که سایر باشگاه‌ها خود را برای حضور در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه آماده می‌کنند، در شرایط نابسامان مدیریتی هستند و همین مسئله باعث شد تا مسئولان سازمان خصوصی‌سازی با انتشار یک آگهی جدید، روز شانزدهم خردادماه را به عنوان زمان جدید برگزاری مجمع دو باشگاه اعلام کنند. موعدی که فردا (سه‌شنبه) خواهد بود و طبق زمان‌بندی اعلام شده، مجمع باشگاه استقلال ساعت 8 صبح در محل وزارت ورزش‌وجوانان و مجمع باشگاه پرسپولیس عصر فردا به میزبانی ساختمان این باشگاه برگزار خواهد شد.

خبری از لغو مجمع‌ها نیست

حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی که به تازگی با انتشار اسنادی علیه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده بود، حالا در تازه‌ترین اقدام روی تصمیم خود مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده دو باشگاه تاکید داشته و با وجود مخالفت‌های انجام شده از سوی مدیران وزارت ورزش‌وجوانان، نظر مسئولان سازمان خصوصی‌سازی تغییر نکرد.

قربان‌زاده که برخلاف روال اداری بیشتر از صفحه شخصی خود برای انتشار مطالب مرتبط با سرخابی‌های پایتخت استفاده می‌کند، در شرایطی که شایعاتی مبنی بر لغو مجمع فوق‌العاده دو باشگاه مطرح شده بود، در استوری اینستاگرام خود نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد تا مشخص شود که مسئولان سازمان خصوصی‌سازی اصرار ویژه‌ای به تعیین‌تکلیف مدیریت دو باشگاه دارند.


انتخاب گزینه‌های اصلاح زمان بیشتری نیاز داشت اما ...

محسن معتمدکیا مدیر روابط عمومی وزارت ورزش‌وجوانان که همزمان در نقش مدیر رسانه‌ای تیم ملی هم فعالیت می‌کند، دقایقی بعد از استوری جنجالی رئیس سازمان خصوصی‌سازی نسبت به برگزاری مجمع فوق‌العاده دو باشگاه واکنش نشان داد و به صراحت از پافشاری‌های مسئولان سازمان خصوصی‌سازی گلایه کرد و کنایه تندی را علیه آن‌ها به‌ویژه قربان‌زاده در توییت خود مطرح کرد.

معتمدکیا در پیام توییتری خود نسبت به لحن و ادبیات رئیس سازمان خصوصی‌سازی هم موضع گرفت و تاکید کرد که ورزش جایی برای خط و نشان کشیدن نیست و موضوعات تخصصی باید با حضور اهل فن به تصمیم نهایی برسد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری