football360 logo

جانشین رحمتی انتخاب شد؛ حسینی، سکان‌دار جدید آلومینیوم

28 خرداد 1402 ساعت 09:1513 نظر
بامداد امروز (یکشنبه) سرمربی جدید آلومینیوم اراک رسماً معرفی شد.

به گزارش فوتبال 360، مدیران باشگاه آلومینیوم اراک در حال برنامه‌ریزی برای حضور در لیگ بیست‌وسوم بودند و تصور می‌شد که آن‌ها با توجه به قرارداد منعقد شده با مهدی رحمتی، قصد دارند تا با این سرمربی جوان برای سومین فصل پیاپی همکاری کنند. رساندن آلومینیوم به فینال جام حذفی و کسب رتبه تک‌رقمی در دو فصل پیاپی و حضور در نیمه بالای جدول در لیگ بیست‌ودوم از جمله پارامترهایی بود که باعث می‌شد تا رحمتی در آلومینیوم ابقا شود اما با وجود آنکه مدیران باشگاه اراکی تمایل داشتند تا با این سرمربی جوان ادامه بدهند، مهدی رحمتی تصمیم به قطع همکاری گرفت.

رحمتی که نامش در حوالی نیمکت استقلال هم به گوش می‌رسید و یکی از کاندیداهای جانشینی ریکاردو سا پینتو به شمار می‌رفت، پیش از آنکه فرآیند فرسایشی انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت آغاز شود، در تصمیمی هوشمندانه تیم جدید خود را انتخاب کرد. مهدی رحمتی که به دنبال انجام یک چالش جدید بود، بعد از توافق با مدیران باشگاه آلومینیوم برای جدایی، وارد مذاکره با مسئولان باشگاه نساجی شد و با این تیم قائمشهری به توافق رسید تا سرمربی جدید نساجی شود.

از حضور در تیم امید تا سرمربیگری در آلومینیوم

اراکی‌ها بعد از کوچ رحمتی به قائمشهر، به سراغ انتخاب جانشین او رفتند و در این فاصله، نام‌های متعددی برای پذیرش هدایت تیم آلومینیوم به میان آمد؛ از مجتبی حسینی تا مهدی تارتار و ساکت الهامی. مدیران باشگاه آلومینیوم هدف‌گذاری اولیه‌شان جذب مجتبی حسینی بود و با این سرمربی باتجربه وارد مذاکره شدند اما حسینی اولویت اول خود را مذاکره با مسئولان باشگاه پیکان قرار داده بود تا در صورت عدم تمدید قراردادش با خودروسازان، به پیشنهاد آلومینیوم پاسخ مثبت بدهد.

مجتبی حسینی که تا پیش از انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید، جدی‌ترین گزینه هدایت این تیم بود اما در نهایت این انتخاب صورت نگرفت، مذاکراتش را برای تمدید قرارداد با مدیران باشگاه پیکان تهران پیش برد اما با خودروسازان به توافق نرسید و همین مسئله باعث شد تا او به سراغ دیگر پیشنهادات خود برود و با توجه به اصرار مدیران باشگاه آلومینیوم به همکاری با حسینی، این سرمربی باتجربه و 49 ساله پای میز مذاکره با مسئولان باشگاه اراکی نشست.

چالش جدید برای مجتبی حسینی

حسینی در شرایطی پذیرفت که با مدیران تیم آلومینیوم اراک مذاکره داشته باشد که در روزهای گذشته چهره‌های کلیدی و تاثیرگذاری مانند حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند و محمود قائدرحمتی رسماً جدایی‌شان را از آلومینیوم اراک اعلام کرده‌اند. گفته می‌شود طی روزهای آینده بازیکنانی دیگر مانند محمداحسان حسینی و محمدرضا آزادی در کنار هانسل زاپاتا هم از جمع سفیدوسبزپوشان جدا خواهند شد که این مسئله می‌تواند کار سرمربی جدید آلومینیوم را در فصل جدید دشوار کند.

سرمربی 49 ساله فوتبال ایران بعد از برگزاری چند نوبت مذاکره با مدیران باشگاه آلومینیوم اراک، شب گذشته در جلسه هیات‌مدیره این باشگاه شرکت کرد و بعد از طرح برنامه‌های خود، سرانجام بامداد امروز (یکشنبه) معارفه رسمی مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم انجام شد تا در ادامه ساماندهی نیمکت تیم‌های لیگ برتری، دوران بلاتکلیفی تیم آلومینیوم اراک هم به پایان برسد.

مجتبی حسینی در دو فصل اخیر سرمربی تیم پیکان تهران بوده است. او که اعتقاد ویژه به کار کردن با بازیکنان جوان دارد، در لیگ بیست‌ویکم همراه پیکان توانست 36 امتیاز بگیرد و خودروسازان را در جایگاه نهم جدول جای داد. این سرمربی باتجربه فصل گذشته یکی از جوان‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر را ساخت که پیکانی‌ها در طول 30 هفته، 28 امتیاز گرفتند و در رتبه یازدهم جدول کار خود را به پایان دادند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری