football360 logo

چهارمین پاتک رحمتی به آلومینیوم؛ بند خرید آزادی هم فعال شد!

01 تیر 1402 ساعت 20:3068 نظر
مهاجم جوان فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک با امضای قراردادی 2 ساله به عضویت تیم نساجی مازندران در آمد.

به گزارش فوتبال 360، نساجی مازندران در شرایطی که تیم‌های مدعی همچنان فعالیتی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی نداشته‌اند، به فعالیت خود در بازار تابستانه ادامه می‌دهد. مازنی‌ها که خود را برای حضور در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند، به دنبال آن هستند تا براساس خواسته‌های مهدی رحمتی تیم‌شان را تقویت کنند و نگاهی به آمار و ارقام و نقل‌وانتقال‌های انجام شده، نشان می‌دهد که تیم نساجی فعال‌ترین تیم بازار تابستانه بوده است.

مهدی رحمتی در شرایطی که نام آداما نیان، حسین خطیر، مسعود شجاعی، علیرضا ابراهیمی، شاهین طاهرخانی، حامد شیری، علیرضا حقیقی، اکبر صادقی، محمد شریفی، متین کریم‌زاده، احمد عبدالله‌زاده، رضا جعفری، کریم اسلامی و محمدمهدی نظری را در فهرست مازاد خود قرار داده، به دنبال زیررو کردن فهرست تیم نساجی است و با توجه به خروجی‌های پرشمار، رحمتی از مدیران باشگاه خواسته تا جاهای خالی فهرست تیمش را با حضور بازیکنان مدنظر پر کنند.

محمدرشید مظاهری در کنار وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند و محمود قائدرحمتی خریدهای تابستانی تیم نساجی مازندران به شمار می‌روند و در ادامه فعالیت تیم قائمشهری در بازار تابستانه، امشب پنجمین خرید لیگ برتری تیم نساجی هم انجام شد. نکته جالب‌توجه اینکه بازهم مهدی رحمتی به سراغ تیم سابقش رفت و برای تقویت خط حمله نساجی مازندران، محمدرضا آزادی را برای حضور در جمع قرمزپوشان قائمشهری متقاعد کرد تا این مهاجم جوان اما باتجربه بار دیگر فرصت همکاری با رحمتی را به‌دست آورد.

جوان‌گرایی 14 ساله در خط حمله نساجی!

رحمتی در شرایطی درخواست جذب محمدرضا آزادی را به مدیران باشگاه نساجی ارائه کرد که در فصل گذشته، آداما نیان و کریم اسلامی در خط حمله تیم نساجی حضور داشتند. هر دو بازیکن برای فصل جدید در لیست مازاد تیم قائمشهری قرار گرفتند و نکته جالب‌توجه اینکه اسلامی که فصل گذشته مهاجم اول تیم نساجی بود، در 37 سالگی از تیم قائمشهری جدا شد و در نقطه مقابل، آزادی در 23 سالگی به تیم نساجی پیوست تا جوان‌گرایی در فهرست تیم نساجی ادامه پیدا کند.

آزادی در حالی از تیم آلومینیوم اراک جدا شد که در فصل گذشته در لیگ برتر مهاجم اول تیم اراکی بود و توانست 7 گل برای تیم آلومینیوم بزند. این مهاجم جوان و 23 ساله، یک فصل دیگر با تیم آلومینیوم قرارداد داشت اما بند فسخ 6 میلیاردی باعث شد تا شرایط برای جدایی محمدرضا آزادی فراهم شود و این مهاجم جوان تصمیم گرفت تا جدایی‌اش را از تیم آلومینیوم قطعی کند و به نساجی مازندران بپیوندد.

محمدرضا آزادی بعد از وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند و محمود قائدرحمتی، چهارمین بازیکنی است که در نقل‌وانتقالات تابستانه از تیم آلومینیوم اراک به نساجی مازندران پیوسته است و به نظر می‌رسد که احتمال افزایش این تعداد طی روزهای آینده وجود دارد. مدیران باشگاه نساجی بعد از جذب این 4 بازیکن، در حال مذاکره با محمداحسان حسینی هستند و اگر حضور حسینی هم در تیم نساجی قطعی شود، در اتفاقی جالب‌توجه در فصل جدید لیگ برتر، 5 بازیکن پیشین آلومینیوم در تیم نساجی حضور خواهند داشت؛ آن‌هم در شرایطی که مهدی رحمتی، سرمربی فصل گذشته آلومینیوم در فصل جدید روی نیمکت تیم قائمشهری می‌نشیند!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری